کد خبر : 1577
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 11:08

رئیس حوزه قضائی جازموریان خبر داد:

شهروندان جازموریان ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز را داوطلبانه تحویل دادند

شهروندان جازموریان ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز را داوطلبانه تحویل دادند
رئیس حوزه قضائی جازموریان از تحویل داوطلبانه ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز توسط مردم به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودبار ما، میلاد شیروانی رئیس حوزه قضایی جازموریان امروز ۱۶ شهریورماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اجرای پویش مردمی “نهبهسلاح_غیرمجاز” طی یک ماه اخیر در جنوب استان کرمان، جمعی از شهروندان زهکلوتی اقدام به تحویل داوطلبانه سلاح‌های غیرمجاز خود به مراجع انتظامی و امنیتی کردند.
وی با بیان اینکه افرادی که به صورت داوطلبانه سلاح‌های خود را تحویل دهنداز ارفاق و تخفیف قانونی بهره‌مند می‌شوند، افزود: نقش مردم در تامین امنیت جامعه بی‌بدیل است و حاکمیت با همکاری و همراهی مردم می‌تواند به خوبی امنیت پایدار را برقرار کند.  


شیروانی ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم در تامین نظم و امنیت، گفت: مشارکت فعال مصلحین، حکمین قرآنی، سران طوایف و روحانیت در زمینه ترویج فرهنگ صلح و سازش و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز جای قدردانی دارد.


رئیس دادگاه عمومی شهرستان جازموریان هشدار داد: کسانی که اقدام به نگهداری، خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز در جنوب استان کرمان کنند، با برخورد قاطع دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی روبرو خواهند شد.

شهرستان تازه تأسیس جازموریان با بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت در ۴۰۰کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی