کد خبر : 3405
تاریخ انتشار : جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 12:56

امام جمعه رودبار جنوب:

حجاب، ضامن بقاء بسیاری از ارزش‌های دینی و تمدنی است

حجاب، ضامن بقاء بسیاری از ارزش‌های دینی و تمدنی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: حجاب، ضامن بقاء بسیاری از ارزش‌های دینی و تمدنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۲ اردیبهشت روز معلم و کارگر را گرامی‌داشت و ابراز کرد: شهید مطهری یک فیلسوف نقاد و جامع‌الاطراف بود.

وی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری عاشق اهل بیت بود، گفت: شهید مطهری یک دیده‌بان قوی برای مکتب تشیع بود چرا که از هرجا دشمن حمله می‌کرد او پاسخ می‌داد.

حجت‌الاسلام افشارمنش ضمن اشاره به ضرورت حجاب و عفاف بیان کرد: طرح نور پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط فراجا آغاز شده و لذا لازم است از نیروی انتظامی از بابت این طرح تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه اکثریت بانوان جامعه ما حجاب را رعایت می‌کنند، تأکید کرد: دشمن حساب شده وارد مقوله حجاب شده و با برنامه‌ریزی عمل می‌کند و ما هم باید با نقشه وارد بشویم.

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: مسأله‌ حجاب چالش است و اکثریت مردم در ضرورت التزام بر این فریضه الهی که ضامن بقاء بسیاری از ارزش‌های دینی و تمدنی است با هم یک‌صدا و همراه متفق هستند و عامل این چالش تحمیلی مسئله سازی بیگانگان است که عده‌ای در داخل به آن‌ها کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام افشارمنش سفر رئیس جمهوری به پاکستان و برخی از کشورها را حائز اهمیت دانست و گفت: پاکستان با ما یکهزار کیلومتر مرز مشترک دارد، و وجود مسائل امنیتی، مسائلی که دشمنان و بدخواهان به دنبال ناامن کردن دو کشور هستند، مسائل اقتصادی و تحرک گروهک‌هایی که ضد نظام جمهوری در خاک پاکستان فعالیت دارند همه این‌ها نشان از اهمیت این سفر است.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری دستاوردهای بسیار مهم نظامی، امنیتی و اقتصادی در پی داشته است، خاطرنشان کرد: حُسن روابط با همه جهان به ویژه کشورهای همسایه، منطقه و مسلمان از وعده‌های رئیسی بود که شاهد آن هستیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی