کد خبر : 3390
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 13:39

بدون توقف، جهاد آبرسانی سپاه به روستا‌های فاقد آب؛

کلنگ پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای بخش  مرکزی رودبار جنوب به زمین زده شد

کلنگ پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای بخش  مرکزی رودبار جنوب به زمین زده شد
کلنگ پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای فاقد آب بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب به همت بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، سپاه،فرمانداری و اداره آبفا به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛  صبح امروز با حضور اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، علی پرورش فرماندار و جمعی از مسئولان کلنگ پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای بخش مرکزی رودبار جنوب بر زمین زده شد.

علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب در  این آئین به خبرنگار ما گفت: با همکاری بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، سپاه، فرمانداری و آبفای شهرستان کلنگ این پروژه بر زمین زده شد.

وی ادامه داد: عزم و اراده دولت با همکاری سپاه در بخش آبرسانی به روستاهای محروم و حمایت خیرین در تلاش هستیم تا پایان سال آینده روستاهای بدون آب در شهرستان وجود نداشته باشد و یک بار برای همیشه مشکل آب شرب روستاهای رودبار جنوب برطرف شود.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب نیز در این آئین اظهار کرد: جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبار جنوب بدون توقف در حال اجراست.

وی افزود: پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای فاقد آب بخش مرکزی شهرستان رودبار جنوب با لوله گذاری به طول ۱۰ کیلومتر و چاه‌های موجود ظرف مدت یک ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی