کد خبر : 1254
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 16:08

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه؛

حامد عمرانی به سمت دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد منصوب شد

حامد عمرانی به سمت دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد منصوب شد
با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام و‌ المسلمین محسنی‌اژه‌ای، رییس قوه قضاییه حامد عمرانی، دادستان سابق رودبار جنوب به سمت دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، آیین تکریم و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد طی روز‌های آینده با حضور مقامات ارشد قضایی استان، امام جمعه، اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان در عنبرآباد برگزار خواهد شد.

در این آیین از خدمات ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان عنبرآباد که به عنوان معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان معرفی شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان عنبرآباد که به امضای حجت‌الاسلام و‌لمسلمین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

عمرانی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی است و از سال ۱۳۸۷ به عنوان کارآموز قضایی وارد دستگاه قضایی شده و در سال ۱۳۹۲ به عنوان دادیار رودبار جنوب فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در سال ۱۳۹۴ به عنوان بازپرس رودبار جنوب و در سال ۱۳۹۶ به عنوان دادستان رودبار جنوب معرفی شده است.

وی از مجموع ۱۰ سال فعالیت در رودبار جنوب، ۶ سال به عنوان دادستان این شهرستان مشغول به فعالیت بوده است و هم اکنون به عنوان دادستان جدید عنبرآباد معرفی شده است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی