کد خبر : 340
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 1:05

به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری؛

جشن ۴۴ سالگی انقلاب در روستای سردی برگزار شد

جشن ۴۴ سالگی انقلاب در روستای سردی برگزار شد
جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران به همت گروه جهادی و فرهنگی هنری شهید باکری در روستای سردی رودبار جنوب با حضور آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی رودبار ما، همزمان با دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب با حضور مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری شهید باکری، جمعی از مسئولان شهرستان، شوراهای روستا و اقشار مختلف مردم با اجرای برنامه‌های متنوع در روستای سردی برگزار شد.

حجت الاسلام جمشید خاوری مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید باکری شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز که انقلاب به چهل و چهارمین سالگی رسیده است، به خود می‌بالد و افتخار می‌کند که به پشتیبانی این مردم ولایت مدار در مسیر انقلاب با اتحاد در مقابل دشمن محکم ایستاده و نظامش را پاس می‌دارد.

وی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و امیدآفرینی برای مردم بوده و هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر، احیا و یادآوری مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است بنابراین تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده دارای اهمیت ویژه‌ای است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی