کد خبر : 3615
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 13:41

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب مطرج کرد:

جنبش‌ دانشجویان آمریکا و اروپا ثمره خون شهدای غزه

جنبش‌ دانشجویان آمریکا و اروپا ثمره خون شهدای غزه
امام جمعه شهرستان رودبار جنوب گفت: اقدام دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی، ثمره خون شهدا غزه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛  حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به جنبش‌های دانشجویان اروپایی در حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین و ابراز انزجار نسبت‌به اقدامات دمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: عملیات طوفان‌الأقصی ضربه مهلک و محکمی از لحاظ عملیاتی و اطلاعاتی به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی وارد کرد و پس از آن شاهد اقدامات وحشیانه این رژیم در نوار غزه بودیم، به‌گونه‌ای که این سرزمین را به زمین سوخته تبدیل کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ادامه داد: علی‌رغم اینکه مجامع بین‌المللی باید نسبت‌به اقدامات رژیم صهیونیستی واکنش نشان می‌دادند و از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین دفاع و حمایت می‌کردند؛ اما متأسفانه هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشد.

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به‌دنبال آزادی اسیران خود و نابودی حماس بود و به‌ هیچ‌یک از خواسته‌های خود دست نیافت و به‌دنبال جنایاتی که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی انجام داد، کشورهای مختلف و به‌ویژه کشورهای غربی به‌صورت گسترده جنبش‌هایی را برگزار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش ابراز کرد: برگزاری جنبش‌های دانشجویی نشان می‌دهد، آزادی بیانی که آمریکایی‌ها و اروپایی ابراز می‌کردند، زیر سوال رفته و چهره واقعی آمریکایی‌ها که همواره دم از آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند، عیان شده است.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: علی‌رغم تهدیدات و بازداشت دانشجویان، اما آمریکایی‌ها مجبور به مذاکره با دانشجویان و عقب‌نشینی شده‌اند و این رویکرد می‌تواند در سایر کشورهای غربی و دانشگاه‌ها به یک نهضت تبدیل شود و به‌نوعی وجدان‌های بشریت با جنبش‌های دانشجویی بیدار شده است.

وی عنوان کرد: دانشجویان کشورهای غربی به این مهم رسیده‌اند که دفاع از مظلوم، امری بسیار مهم است و این اقدام دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی، ثمره خون شهدا غزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش با اشاره به ارسال دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: این دو نامه قطعاً در جنبش‌های دانشجویی تأثیر داشته و دفاع از مظلوم می‌تواند به جنبش سراسری تبدیل شود.

انتهای خبر/م

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی