کد خبر : 1881
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 12:46

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب:

طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در هم شکست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: در عملیات طوفان الاقصی، نیروهای حماس، شکست خفت بار و غیر قابل ترمیمی را نصیب رژیم صهیونیستی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای نیروی انتظامی شهرستان رودبارجنوب با حضور خانواده شهدای انتظامی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی فرمانداری، مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب، دادستان، روسای ادارات، وجمعی از پاسدارن وکارشناسان آموزش وپرورش در مدرسه حضرت زینب (س) برگزار شد..

مهدی بهرامی مدیریت آموزش وپرورش رودبارجنوب، ضمن خیرمقدم خدمت خانواده شهدا، مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان، به اهداف برگزاری این یادواره‌ شهداء اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روایت‌گری فداکاری‌های شهدا، چراغ راه مسیر همه ما و شما دانش آموزان خواهد بود.
 
مهدی بهرامی در ادامه، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم فلسطین اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب عملیات طوفان الاقصی یک شکست غیر قابل ترمیم را برای این رژیم غاصب ایجاد کرد.
 
مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب ضمن معرفی و پیشنهاد مطالعه کتاب‌های (خاطرات سفیر) و (من زنده‌ام)، امنیت و آرامش امروزه را مدیون شهدا و ایثارگری‌های شهداء دانست و از دانش آموزان خواست تا شهدای هر منطقه را الگوی خود قرار داده و راه این عزیزان را تداوم بخشند.
 
شهدا رستگاران تاریخ بشریت‌اند

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبارجنوب در این یادواره، گفت: شهداء رستگاران تاریخ بشریت‌اند کسانی که راست قامت ایستادند و جانشان را سپر امنیت و دفاع از شرف، آزادی، دین و مهین کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب ادامه داد: اگر می‌خواهیم یاد شهداء را گرامی بداریم باید راه آن‌ها را ادامه دهیم و امروز رسالت سنگین ادامه‌ای راه شهداء بر دوش شما دانش آموزان و فرهنگیان است که برای آینده این مرز و بوم آماده می‌شوید. 
 
وی همچنین ضمن اشاره به پیروزی بزرگ‌ حماس در جنگ با اسرائیل گفت: براساس دیدگاه و راهبرد امام خمینی (ره)، مقاومت در منطقه شکل گرفت و اکنون در عملیات طوفان الاقصی، نیروهای حماس، شکست خفت باری را نصیب رژیم صهیونیستی کرده‌اند.
 
در ادامه دل نوشته های توسط دانش آموزان در وصف شهداء سروده شد و تجلیل از فرزندان شهدای انتظامی شهرستان پایان بخش این برنامه بود.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی