کد خبر : 2249
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 12:28

امام جمعه رودبار جنوب:

بسیج، تجلی‌گاه فضائل درخشان امت اسلامی است

بسیج، تجلی‌گاه فضائل درخشان امت اسلامی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: بسیج، تجلی‌گاه فضائل درخشان امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: در بیان عظمت شخصیت آن حضرت همین بس که خداوند متعال با خلقت زهرای مرضیه بخشی از فضائل، کرامات و بزرگی‌ ها را خلق کرد.

 

وی ادامه داد: حضرت زهرا سلام الله علیهما بنیان‌گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی بود.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: غزه، عزیز، مقتدر، و مظلوم نشان داد، با تکیه بر خدا و ایمان مردم ناشدنی‌ها شدنی می‌شود، اهداف دست نیافتنی دست یافتنی می‌شود اگر روزی سخن از امکان نابودی رژیم صهیونیستی بود امروز سخن از امکان تعجیل در نابودی صهیونیست‌ها است.

 

وی ادامه داد: نکته مهم این است درس‌های غزه قبل از آنکه امنیتی و نظامی و سیاسی باشد فرهنگی و معرفتی است، طوفان الاقصی، حامل آموزه‌های عمیق فرهنگی و تمدنی است که در این حال به تبیین مختصری از آن می‌پردازیم.

 

حجت‌الاسلام افشارمنش اظهار کرد: مقاومت مردم غزه و اعتماد به وعده‌های الهی محاسبات شیطانی و ابهت تانک‌های افسانه‌ای به دست نیروهای حزب‌الله شکست.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب در ادامه ضمن تقدیر از حضور به موقع بسیجیان رودبار جنوب در همه صحنه‌ها، گفت: بسیج سرچشمه آرامش و تجلی‌گاه فضائل درخشان ملت ایران و امت اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان تفکری عمیق و قدرتی عظیم شناخته شده است، گفت: بسیج به عنصر قدرت ملی مبدل شده است و به عنوان بازویی موثر تهدیدات را خنثی و تبدیل به فرصت می‌کند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به اینکه مهم‌ترین عنصر قدرت ساز و الهام بخش رهبر بسیجی ماست، بیان کرد: آمریکایی‌ها در تحلیل‌های قدرت خود نقطه ضعف خود را فقدان یک رهبر کاریزما عنوان کردند.

 

وی بیان کرد: بسیج متعلق به امام عصر و رهبر انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی و تشکلی که تفکر انقلابی و دینی را در خود متبلور می‌سازد، است و بسیج محصول جهاد فی‌سبیل الله است و از درون مردم و منبع اصلی و تمام نشدنی قدرت مردم بوده و راه نفوذ و غلبه دشمن را بسته است.

 

حجت‌الاسلام افشارمنش ادامه داد: این تفکر و اندیشه جهانی شده است و در سراسر جهان تفکر بسیجی به عنوان یک عنصر کارآمد و الگوی مبارزه با ظلم و استکبار مطرح است و مسیر پیشرفت از جاده تفکر بسیجی می‌گذرد.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی