کد خبر : 2394
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 8:52

مدیر کانون شهید باکری رودبار جنوب مطرح کرد:

همزمان با ایام فاطمیه مسابقه مهر مادری در رودبار جنوب برگزار می‌شود

همزمان با ایام فاطمیه مسابقه مهر مادری در رودبار جنوب برگزار می‌شود
حجت الاسلام جمشید خاوری در تشریح برنامه‌های دهه دوم فاطمیه، گفت: در آستانه ورود به این دهه طرح هر خانه یک پرچم با کمک مبلغین اجرا و مسابقه مهر مادری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمشید خاوری مدیر کانون و گروه جهادی شهید باکری در گفتگو با خبرنگار رودبار ما در تشریح برنامه‌های دهه دوم فاطمیه، گفت: در آستانه ورود به این دهه طرح هر خانه یک پرچم با کمک مبلغین و طلاب حوزه علمیه اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در این راستا تعداد ۱۰۰ پوستر و پرچم در اختیار طلاب و مبلغین قرار داده شد تا در مساجد بین مردم توزیع کنند.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دهه دوم فاطمیه، برگزاری مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی است که این مراسم در ۳۰ روستای دور افتاده رودبار جنوب اجرا می‌شود.

حجت الاسلام خاوری از برگزاری مسابقه مهر مادری خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در رشته نقاشی برای گروه سنی کودکان برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: این مسابقه به صورت مجازی برگزار می‌شود و کودکان می توانند نقاشی های خود را با موضوع فاطمیه از طریق ایتا برای ما ارسال کنند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی