کد خبر : 784
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 15:33

امام جمعه رودبار جنوب:

روز قدس یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار امروز فلسطین است

روز قدس یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار امروز فلسطین است
حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: روز قدس یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار امروز فلسطین است و اگر موش داوان گفته بود انقلاب اسلامی زلزله است که پس از لرزه های آن اسرائیل را نابود خواهد کرد امروز نشانه‌های این نابودی را می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما؛ حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم ولایت‌مدار رودبار جنوب در راهپیمایی روز قدس، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین و روز قدس، تعبیر مظلوم مقتدر را مطرح کردند.


امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به این که فلسطین مظلوم است، افزود: فلسطین قبله اول مسلمین و منطقه مبارک پیرامون آن ۷۵ سال است که در چنگال رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد و مداوم مقدس ترین مکان های ما مورد انواع و اقسام جسارت ها قرار می گیرند.


وی بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین همواره در رنج، اشغال، آوارگی، اردوگاه نشینی و تخریب خانه ها قرار دارند و غزه مظلوم به یک زندان بزرگ در جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام افشارمنش با بیان این مطلب که فلسطین مقتدر همچنان زنده است، خاطرنشان کرد: روز قدس یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار امروز فلسطین است و اگر موش داوان گفته بود انقلاب اسلامی زلزله است که پس از لرزه های آن اسرائیل را نابود خواهد کرد امروز نشانه‌های این نابودی را می‌بینیم و این آرمان تا رسیدن به هدف نهایی از سوی مسلمین دنبال می‌شود.
خطیب جمعه رودبار جنوب در تشریح اقدامات اصلی جمهوری اسلامی برای احیا و تحقق آرمان فلسطین، عنوان کرد: حمایت رسانه‌ای، نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) و جهانی شدن آن در سال‌های اخیر، حمایت از آرمان های فلسطین در مراسم برائت از مشرکین در مکه، مخالفت با روند سازش، عدم به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل، برگزاری کنفرانس بین المللی فلسطین، تقویت جنبش های اسلامی حماس و جهاد اسلامی و ارائه راه حل دموکراتیک برای مسئله فلسطین از جمله این اقدامات است.
 وی با اشاره به مسئولیت جبهه انقلاب در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: با تحلیل درست جنگ ترکیبی جهانی با محوریت آمریکا علیه ایران در سال ۱۴۰۱ به ویژه اغتشاشات پاییزی می توان گفت؛ سال ۱۴۰۲ به دلایل گوناگون سال بسیار مهمی برای کشور، نظام اسلامی و مردم است.

حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دشمن با برنامه وارد شده است و موفقیت ما هم در برابر دشمنان با برنامه و جبهه عملکرد نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی است و از الزامات برنامه‌ریزی جبهه‌ وفادار انقلاب، فهم مشترک از موضوعات اولویت‌دار و راهکار است.
امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به این که با تأمل در بیانات ۲۵ روز گذشته رهبر انقلاب، اظهار کرد: توجه خاص به جهاد تبیین با هدف و رویکرد امیدآفرینی، تقویت استحکام درونی، قدرت تاب آوری مردم برای تاب آوری جبهه انقلاب بخشی از این بیانات است.
وی ادامه داد: اصلی‌ترین عامل تقویت ایمان و معنویت در میان جامعه، ایمان به امدادهای غیبی پروردگار عالم و استقامت و همچنین توجه به نقاط قوت جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: امروز حل مشکلات اقتصادی کشور‌ و گشایش در معیشت مردم و بالا بردن سطح رفاه عمومی اولویت اصلی و اول کشور است و هیچ چیز نباید این اولویت را تحت شعاع قرار دارد.
خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: مهار تورم و رشد تولید برای سال ۱۴۰۲ ناظر بر این اولویت است و برای تحقق آن باید همه ظرفیت‌های کشور به کار گرفته شود.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی