کد خبر : 445
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 16:37

در دیدار مسئولین با جانبازان رودبار جنوب عنوان شد؛

جانبازان صبور، گنجینه های دوران دفاع مقدس هستند

جانبازان صبور، گنجینه های دوران دفاع مقدس هستند
امام جمعه جازموریان گفت: جانبازان صبور، گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند و جانبازی مقام والایی است، که خداوند نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی رودبار ما، صبح امروز امام جمعه و جمعی از مسئولان جازموریان و رودبار جنوب با جانبازان دفاع مقدس دیدار و از آن‌ها تجلیل به عمل آوردند.

امام جمعه رودبار جنوب به همراه تعدادی از مسئولین با حضور در منزل جانبازان سرافراز محمد فیروزی نژاد، خداداد فیروزی، محمد غلامشاه رودباری در قالب طرح علمداران حماسه، از فداکاری و ایثار جانبازان شهرستان تجلیل و قدر دانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش در ادامه این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، اذعان کرد: شهید یک بار به شهادت می‌رسد اما جانبازان هرروز سختی‌هایی را متحمل می‌شوند که سخت‌تر از شهادت است.

وی تصریح کرد: هدف از ملاقات جانبازان و آزادگان علاوه بر لزوم تکریم آنان، برای الگو گرفتن،  درس آزادگی و ایثار است.

امام جمعه رودبار جنوب در خاتمه خطاب به جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

جانبازان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی هستند 

حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان در این دیدار گفت: جانبازان صبور، گنجینه های دوران دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: جانبازی، مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است.

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: جانبازان با حضور با برکت خود در جامعه به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس، برای جوانان و مردم الهام بخش هستند.

وی ادامه داد: جانبازان موجب می‌شوند پیشینه پرحماسه ملت ایران فراموش نشود و با اتکال به فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

حجت الاسلام کاظم صادقی جانبازان را موجب سرافرازی و سربلندی جامعه دانست و گفت: جانبازان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی