کد خبر : 2641
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 10:33

در راستای اجرای یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان صورت گرفت:

مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب پایان یافت

مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب پایان یافت
مسابقات ورزشی عشایر رودبار جنوب در راستای برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان که از هفته گذشته در حال برگزاری بود روز گذشته با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش رودبار ما، مسابقات ورزشی عشایر شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان که در راستای اجرای یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان از هفته گذشته در رودبار جنوب برگزار می‌شد، روز گذشته با برگزاری مسابقه شترسواری پایان یافت.

در این مسابقات که در رشته‌های شتر سواری، مینی فوتبال ، تنیس و بازی‌های بومی و محلی( رمازا، چگورا و دار توپا) برگزار شد، افزون بر۲۰۰ نفر از ورزشکاران عشایر شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها در رشته تنیس ۲۲ ورزشکار حضور داشتند که در پایان علی محسنی، محمد سالاری، آرمین شهریاری، جاسم بامری  به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

مسابقات فوتبال با حضو ۱۸ تیم برگزار شد که در مسابقه فینال تیم شهید سالاری علی آباد با نتیجه پنج بر یک بر تیم شهید شوشتری غلبه و به مقام قهرمانی دست یافت.

مسابقه رده بندی تیم شهید روهنده پیروز آباد با نتیجه سه بر صفر بر تیم شهید طهرانی مقدم آبسردوئیه غلبه و به مقام سوم دست یافت.

مسابقه شترسورای با حضور ۲۳ شتر سوار برگزار شد که در پایان امید خور، امیرمحمد سالاری و رضا سالاری به ترتیب مقام‌ اول تا سوم را کسب کردند.

بازی‌های بومی و محلی در سه رشته رمازا، چگورا و دار‌تو‌پا در ورزشگاه شهدای غدیر بین ۷۲ نفر به مدت دو روز در روزهای دهم و یازدهم دیماه برگزار شد، در رشته رمازا ۲۸ نفر شرکت کننده در قالب چهار تیم برگزار شد، که دو تیم سردار دلها و فجر به فینال رسیدند که در نهایت تیم سردار دلها قهرمان شد.

در رشته چکورا ۲۸ نفر شرکت کننده  در قالب چهار تیم با هم به رقابت پرداختند و فینال این مسابقه بین تیم‌های شهید ابراهیم هادی و شهید حسن سالمی برگزار شد که تیم شهید حسن سالمی موفق به کسب مقاوم اول شد.

در رشته دارتوپا ۲۸ شرکت کننده در قالب چهار تیم با هم به رقابت پرداختند که فینال این مسابقه بین دو تیم شهید ابراهیم همت و تیم حاج قاسم شد که در نهایت تیم شهید ابراهیم همت قهرمان شد.

گفتنی است، جوایز مسابقات همزمان با برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان اهدا خواهد شد.

مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان ۱۵ دیماه به میزبانی شهرستان جازموریان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/پوحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی