کد خبر : 2320
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 18:28

در آخرین روز هفته بسیج؛

بیستمین یادواره شهداء روستای پیروز آباد برگزار شد

بیستمین  یادواره شهداء روستای پیروز آباد برگزار شد
بیستمین یادواره شهدای روستای پیروز آباد و ابوذریه در آخرین روز از هفته بسیج با حضور مسئولان و خانواده معظم شهداء در مسجد امام رضا علیه‌السلام روستای پیروز آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، بیستمین یادواره شهدای گلگون کفن روستای پیروزآباد و ابوذریه عصر امروز با حضور اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، مهدی بهرامی رئیس اداره آموزش وپرورش رودبارجنوب، خانواده معظم شهدا،ایثارگران، جانبازان، مدافعان حرم، مردم شهید پرور روستای پیروزآباد و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان رودبارجنوب در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی زیرسطحی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این برنامه ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان تلاشگر وگرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار کرد: معنویت،ولایت‌مداری روحیه انقلابی و جهادی و دشمن شناسی از مهم‌ترین ویژگی شهدا و بسیجیان است.

وی دشمن شناسی و بصیرت را دو ویژگی بارز شهدا دانست و بیان کرد: شهیدان در دفاع از دین و نظام به موقع حیله دشمنان انقلاب اسلامی را شناختند و دربرابر تمام توطئه آنها ایستادگی کردند.

درویشی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و زنده نگه‌داشتن یادوخاطره شهیدان انقلاب اسلامی در برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها عنوان کرد: عزت ایران اسلامی عامل شکست دشمنان است.

وی در ادامه افزود: وظیفه ماست که فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

سخنرانی، مداحی، روایتگری و تجلیل از خانواده معظم شهداء از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این برنامه خانواده معظم شهدا و تعدادی از فعالان فرهنگی و خادمین شهدا تجلیل شدند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی