کد خبر : 1638
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 21:25

همزمان با سراسر کشور؛

جشن شکوفه‌ها در مدارس شهرستان رودبارجنوب برگزار شد

جشن شکوفه‌ها در مدارس شهرستان رودبارجنوب برگزار شد
همزمان با سراسر کشور دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهرستان رودبار جنوب با شرکت در جشن شکوفه‌ها با شور و شعف خاصی به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند.

به گزارش رودبار ما، همزمان با سراسر کشور آیین نمادین جشن شکوفه‌ها، ویژه ورود دانش آموزان پایه اول به مدارس‌ با حضور مجید جرگه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان، عیسی فلاحی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش رودبارجنوب، حجت‌الاسلام خاوری نماینده امام جمعه شهرستان، مرتضی اکبری معاون آموزش ابتدایی وجمعی از مسئولان محلی و کادر اداری مدرسه در دبستان شهید ماشاءالله سالمی برگزار و دانش آموزان ورود خود به عرصه تحصیل علم و دانش را جشن گرفتند.

در این جشن که با برنامه‌های شاد و مفرحی همراه بود”عیسی فلاحی معاون آموزش متوسطه”با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به زبان کودکان با دانش آموزان پایه اولی به گفتگو پرداخت.

فلاحی بیان کرد: امروز برای دانش آموزانی که برای اولین بار پا به مدرسه می‌گذارند از زیباترین و فراموش نشدنی‌ترین روزهای زندگی آن‌ها است و همه ما باید فضا و زمینه‌ای مهیا کنیم تا این کودکان با انگیزه وارد مدرسه شوند.


 در ادامه حجت‌الاسلام خاوری به عنوان نماینده امام جمعه شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: والدین باحضور خود در طول سال تحصیلی در مدارس همراه و هم‌یار مدارس باشند تا کار تعلیم و تربیت به خوبی پیش برود.


 گفتنی است، در این جشن بعد از اجرای برنامه‌های شاد ومفرح، با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها، دانش آموزان با استقبال مسئولین و اولیاء راهی کلاس‌های درس شدند و مسئولین نیز دقایقی با حضور در کلاس درس دانش آموزان را همراهی نمودند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی