کد خبر : 2201
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 9:02

به مناسبت هفته بسیج؛

فرمانده سپاه رودبارجنوب با خانواده شهداء این شهرستان دیدار کرد

فرمانده سپاه رودبارجنوب با خانواده شهداء این شهرستان دیدار کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب به مناسبت هفته بسیج با خانواده شهیدان عیسی رستمی و محمد کهوری در روستای بیژن آباد دیدار کردند.

به گزارش رودبار ما، به مناسبت هفته بسیج سلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب به همراه علی سالمی و محمدصالح طاهری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان با خانواده شهیدان محمد کهوری و عیسی رستمی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهدا، شهدا را زنده و ناظر بر اعمال و رفتار انسان ها توصیف و تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود به جایگاه ابدی رسیدند؛ ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا در مقابل شهدا و پیشگاه پروردگار سر افکنده نباشیم.

وی خانواده‌های شهدا را سرمایه‌های واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اگر صبر و استقامت و پایمردی خانواده‌های شهدا نبود امروز نظام جمهوری اسلامی در این جایگاه نبود.

اسلام حاجب امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون کشورهای همسایه می‌شد.

در پایان این دیدار با اهداء لوح از خانواده‌های معزز شهدا تجلیل شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی