کد خبر : 2316
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 7:15

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:

هویت بخشی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشور، مطالبه محوری رهبر انقلاب است

هویت بخشی و صدور اسناد مالکیت اراضی کشور، مطالبه محوری رهبر انقلاب است
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: هویت بخشی و صدور اسناد مالکیت حدنگار برای متر به متر اراضی کشور، مطالبه محوری رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، قرارگاه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی عصر روز گذشته با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، رئیس حوزه قضایی و بخشدار جازموریان عصر روز گذشته آغاز به کار کرد.

سیدمهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه آغاز بکار قرارگاه جهادی حدنگاری در شهرستان جازموریان در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هویت‌بخشی و صدور اسناد مالکیت حدنگار برای متر به متر اراضی کشور، مطالبه محوری رهبر انقلاب است که از مزایای پرشماری برخوردار است.

وی ادامه داد: در جریان سفر رئیس دستگاه قضا به استان کرمان و بازدید معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک از شهرستان‌های جنوبی، مقرر شد جهت رفع عقب‌ماندگی سنواتی در حوزه صدور اسناد مالکیت اراضی این مناطق، قرارگاه جهادی حدنگاری با تکیه بر ظرفیت ادارات ثبت اسناد شهرستان‌های سراسر استان و نیز سایر دستگاه‌های اجرایی تشکیل گردد.

فرمانده قرارگاه حدنگاری شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: سنددار شدن اراضی روستایی و کشاورزی با فراهم آوردن بستر اخذ تسهیلات بانکی به رونق تولیدات کشاورزی و اشتغال پایدار می‌انجامد و امید است در پرتو این امر، محرومیت از این مناطق رخت بربندد.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهل نفر نقشه‌بردار و کارشناس ثبتی در این اردوی جهادی حضور دارند، تصریح کرد : شاگردان مکتب سلیمانی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اتمام حدنگاری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند نمود.

هاشمی افزود: مردم شهرستان‌‌های جنوبی، همواره جزو وفادارترین مردم نسبت به نظام و انقلاب بوده‌اند و ان شاء‌الله با حدنگاری جهادی اراضی و املاک، بخشی از دین خود را به این عزیزان ادا نماییم.

حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب نیز در این‌باره اظهار کرد: شهید سلیمانی در دهه ۷۰ با اجرای طرح احرار گام بلندی در زمینه امنیت شهرستان‌های جنوبی برداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه این اردوی جهادی با حضور و همکاری بسیج حقوقدانان و بسیج سازندگی در حال اجراست، خاطر نشان کرد: یقینا این اقدام نیز نتیجه خوبی را همانند طرح احرار دهه ۷۰ در بر خواهد داشت و برکات بسیاری برای منطقه به ارمغان خواهد آورد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی