کد خبر : 3259
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 12:38

امام جمعه رودبار جنوب:

مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ۱۲ فروردین سال ۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رأی ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

وی ادامه داد: صبح‌گاه ۱۲ فرودین روز نخستین حکومت الله است، روزی که کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوت فرو ریخت .

خطیب جمعه رودبار جنوب گفت: حفظ جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد، مگر با وحدت و همدلی و تبعیت از ولی فقیه و حضور به موقع در صحنه‌هایی که نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن نیاز دارد.

افشارمنش با اشاره به اینکه حفظ جمهوری اسلامی در منظر امام خمینی(ره) از حفظ جان امام عصر (عج) اهمیتش بیشتر است، ابراز کرد: برای اینکه امام عصر (عج) نیز جانش را فدای اسلام می‌کند و این همان جمهوری اسلامی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها باقی خواهد ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با اعلام شعار سال خط و مسیر جامعه را مشخص کرد، افزود: حرکت و مسیرها باید به سوی آرمان‌ها تنظیم شود و قله‌ها را ببینیم و از آن نیرو و امید بگیریم.

افشار‌منش با اشاره به اینکه در سخنان رهبری همچنان اولویت کشور اقتصاد است، تصریح کرد: به دلیل بیماری ساختاری و مزمن اقتصادمان و به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان اولویت سخنان رهبری حل مشکلات اقتصادی است که تنها راه حل آن تولید و مشارکت مردم است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبار جنوب با اشاره به وضعیت دردناک غزه و جنایات رژیم صهیونیستی از جمله قحطی و گرسنگی و جنایات علیه زنان و با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در هیچ واژه‌ای نمی گنجد، با تاکید به حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: اسرائیل، فساد کننده در امور مسلمین با حمایت آمریکا است.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه روز قدس را باید مهم بشماریم افزود: جمعه آینده روز میعاد با مظلومان غزه و فلسطین است و در این روز همگان باید نشان دهند که در کنار مظلومان هستند.

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی