کد خبر : 3108
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 12:40

امام جمعه موقت رودبار جنوب:

۱۱اسفند صحنه شکست توطئه دشمن برای تحریم انتخابات بود

۱۱اسفند صحنه شکست توطئه دشمن برای تحریم انتخابات بود
امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: انتخابات ۱۱ اسفند با جهاد ملت ایران، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای دشمن شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ حجت‌الاسلام والمسلمین باقر خاور امام جمعه موقت رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودبار جنوب با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای معرفت و خداشناسی است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه بهار قرآن است و خواندن قرآن در این ماه بسیار تاکید شده است، افزود: دعا، استغفار، تلاوت قرآن و توبه چهار سفارش امام رضا (ع) در این ماه برای بندگان خداوند است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب با اشاره به اینکه ۲۲ اسفندماه سالروز تشکیل بنیاد شهید و بزرگداشت شهدا نیز می‌باشد، تصریح کرد: شهیدان با الگو گرفتن از انبیا و اولیای الهی درس جهاد، ایثار و شجاعت و خانواده آنان فرهنگ صبر و استقامت و شکیبایی را به همه آموختند.

حجت‌الاسلام باقر خاور امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب با اشاره به حضور گسترده ‌مردم در انتخابات اظهار کرد: با همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی و با تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات مردم حضوری باشکوه داشتند.

وی افزود: دشمنان تلاش داشت که مشارکت در انتخابات بین ۱۰ تا ۲۵ درصد باشد، ملت بصیر ایران اسلامی با مشارکت ۴۲ درصدی خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و چشم طمع آنان را کور کردند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب تصریح کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که همچنان پایبند به آرمان‌های انقلاب و امام هستند و می‌خواهند که در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

حجت‌الاسلام خاور گفت: انتخابات یازدهم اسفندماه برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یکسال اخیر بود که چهار راهبرد امنیت و سلامت و رقابت را به شکل مطلوب داشت و راهبرد مشارکت نیز به شکل مقبول محقق شد.

باقر خاور با تسلیت ارتحال آیت الله امامی کاشانی اظهار کرد: این عالم پارسا و انقلابی از مفاخر ائمه جمعه و یار مخلص و فداکار امام و رهبری به شمار می‌آمد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و با بیان اینکه زمین و نعمت‌هایش اعم از آب، خاک، جنگل و مرتب، منابع طبیعی هستند، گفت: دستور اسلام این است که انسان هم از طبیعت استفاده کند و هم از طبیعت نگهداری کند و همینطور هم درختکاری کند و هم درختداری کند.

باقر خاور با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و با بیان اینکه خداوند می‌فرماید در اموال شما نیازمندان حق دارند پس حق نیازمندان را بدهید، افزود: در آستانه عید نوروز و عید رمضان خانواده مددجویان کمیته امداد و ایتام چشم به دستان با سخاوت مؤمنین و نیکوکاران شهرستان رودبار جنوب هستند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی