کد خبر : 1386
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 12:40

امام جمعه رودبارجنوب:

خبرنگاران نترس‌ترین دیده‌بانان جامعه هستند

خبرنگاران نترس‌ترین دیده‌بانان جامعه هستند
امام جمعه رودبار جنوب گفت: خبرنگاران چشمان بیدار ملت‌ها و بزرگ امانتداران و نترس‌ترین دیده‌بانان جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، جت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دشمن در جنگ روانی برای ایجاد اخلال در مراسمات عزاداری حسینی شکست خورد، اظهار کرد: به فضل الهی توطئه دشمنان علیه مراسمات عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام شکست خورد و عاشقان اباعبدالله با حضور گسترده ارادت خود را به این امام به اثبات رساندند.

امام جمعه رودبار جنوب ضمن تشکر از هیئات مذهبی رودبار جنوب به دلیل برپایی مراسم عزاداری دهه اول، ابراز کرد: امسال با وجود پرحجم ترین حملات، در سراسر شهرها و روستاهای کشورمان، شاهد پررونق ترین و پرشورترین سوگواری ها برای سالار شهیدان (ع) در دهه اول محرم بودیم.

حجت‌الاسلام افشارمنش تصریح کرد: دشمن در داخل و خارج با راه اندازی کمپین‌هایی همچون سیاه نپوشید، به حسینیه نروید، در هیئت ها دیده نشوید و نذری ندهید، به نام «تحریم محرم» پرده جدیدی از سناریوی آن‌ها بر علیه ملت ایران بود که نتوانستند خدشه‌ای در عشق و ارادت ملت ایران به اهل بیت (ع) ایجاد کنند.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که پیرو امام حسینیم، همانطور که در حادثه کربلا کثرت جمعیت نتوانست دوی ذائقه امان و یاران باوفای او اثر بگذارد و محاسبات آن‌ها را تغییر بدهد، امروز هم دشمن نمی‌تواند روی ملت امام حسین علیه‌السلام و شهادت اثر بگذارد.

خطیب جمعه رودبار جنوب با یادآوری (۱۷مرداد) سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به دست عوامل آمریکا و نیروهای طالبان و روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: روز خبرنگار روز تکریم گفت‌و‌گوها است، خبرنگاران چشمان بیدار ملت‌ها و بزرگ امانتداران و نترس‌ترین دیده‌بانان جامعه هستند.

حجت‌‌الاسلام افشارمنش عنوان کرد: از آن‌جا که دشمنان اسلام در جنگ شناختی در پی نشر اخبار دروغ و تحلیل‌های مغرضانه و وارونه و جلوه دادن واقعیت‌ها و پنهان کردن موفقیت‌ها و دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران است، لذا نقش خبرنگاران در رسانه‌ها خنثی کردن اهداف شوم آنان و بیان واقعیت‌ها و ایجاد امید آفرینی در جامعه است.

وی کودتای صورت گرفته در نیجر را یک حرکت جدید مردمی در آفریقا دانست و عنوان کرد: این کودتا، پایان سلطه برتری آمریکا و فرانسه را در این کشور نشانه رفته است، حرکتی جدید که ارتش نیجر در کنار مردم، آن را تکمیل تر کرد.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به فلسفه حجاب زنان در اسلام، تصریح کرد: حفظ تعادل جامعه از نظر امنیت و آرامش روانی، حفظ تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از فحشا و فروپاشی نظام جامعه و جلوگیری از نگاه ابزاری به زن و ابتذال وی، از موارد فلسفه حجاب است.

حجت‌الاسلام افشارمنش با بیان اینکه حفظ حجاب موجب پیشگیری از فحشا و فروپاشی نظام اسلامی می‌شود، گفت: پشت پرده برخی کشف حجاب‌ها سرویس‌های جاسوسی دشمن است و آن‌ها با این اقدامات به دنبال سیاست آندلسی کردن ایران هستند.

وی در پایان به برای از مشکلات روستاها اشاره کرد و افزود: صف‌های طولانی بنزین و بی‌آبی در برخی روستا‌ها موجب نارضایتی شهروندان شده است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی