کد خبر : 3058
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 12:21

امام جمعه رودبار جنوب:

انتخابات مظهر و نماد حضور و قدرت مردم است

انتخابات مظهر و نماد حضور و قدرت مردم است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: انتخابات مظهر و نماد حضور و قدرت مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نتیجه‌ انتخابات حفظ کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره که اولین انتخابات در این دولت و بعد از شکست فتنه پیچیده و آشوب‌های سال گذشته علیه مردم است، گفت:  دشمنان اسلام و انقلاب برای کم‌رنگ جلوه دادن و عدم حضور مردم تبلیغات گسترده کرده‌اند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند تا مردم را بی‌اعتماد کنند و امید به آینده را از او بگیرند.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد:  هر رأیی که داده می‌شود عقبه‌های دشمن تخریب می‌شوند و با این رأی ما به سازندگی و پیشرفت کشور کمک می‌شود.

وی افزود: باید انسان رأیی که می‌دهد بین خود و خداوند حجت شرعی داشته باشد و ملاک‌هایی از جمله اعتقاد راسخ به نظام دشمن‌شناسی را داشته باشد تا اینکه بتواند مقابل استکبار بایستاد.

امام جمعه رودبار جنوب به ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: باید مردم را در رابطه با مسائل اقتصادی به صحنه بیاوریم از فکر مردم و سرمایه‌ی مردم در جهت اقتصاد مقاومتی باید استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: اصل ۴۴ قانون اساسی به‌خوبی اجرا و از تولید ملی حمایت شود و دولت باید در این جهت پیشکسوت باشد چرا که بها دادن به اقتصاد دانش‌بنیان چون علم و فناوری وقتی به آن‌ بها داده شد ثروت آور است.

حجت‌الاسلام افشارمنش با بیان اینکه ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی حرکتی است راهبردی برای حفظ استقلال اقتصادی کشور و رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی این است، برنامه ریزان و سیاست‌گذاران امور اقتصادی مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان در کنار هم باشند و یکی از مهم‌ترین موانع اقتصاد مقاومتی مفاسد اقتصادی است.

لنتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی