کد خبر : 794
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 15:52

امام جمعه جازموریان؛

مهمترین دستاورد روز قدس، ایجاد تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی است

مهمترین دستاورد روز قدس، ایجاد تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی است
حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: مهمترین دستاورد روز جهانی قدس، ایجاد تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی است که خواسته مردم مبنی بر این که دولت سفاک صهیونیست باید از صحنه روزگار حذف شود، مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما؛ حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت روز قدس، گفت: یکی از مسائل مهمی که پیغمبر اسلام (ص) با آن مواجه بودند وجود گروه های مختلف از جمله یهودیان و منافقین بود.
امام جمعه جازموریان ویژگی بارز یهودیان و منافقین را پیمان شکنی برشمرد و افزود: یهودیان امروز نیز اختلاف را بین مسلمانان تشدید کرده اند و ویژگی دیگر آنها خود برتر بینی است.
وی روز قدس را ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) و یک پاتک سنگین علیه رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد روز جهانی قدس، ایجاد تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی است که خواسته مردم مبنی بر این که دولت سفاک صهیونیست باید از صحنه روزگار حذف شود، مدنظر قرار گیرد.
حجت الاسلام صادقی با بیان این مطلب که مسئله قدس یک مسئله دم دستی نیست، تصریح کرد: قدس مسئله اصلی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم آزادی خواه جهان است.
خطیب جمعه جازموریان با تبریک پیشاپیش عید فطر، اظهار کرد: در روایت است که امام رضا (ع) فرمود؛ خداوند فطر را عید قرار داد برای اینکه مردم در کنار یکدیگر قرار گیرند و این عید فرخنده روز وحدت، همدلی و روز شوق به خداوند متعال است و وحدت مسلمانان را به نمایش می گذارد.
وی با اشاره به حمله دشمن به حجاب زنان، تاکید کرد: امروز دشمن عفت و حیا زنان ما را مورد حمله قرار داده است و مقام معظم رهبری فرمودند؛ حجاب یک مسئله سیاسی، اجتماعی و شرعی است و در قضیه کشف حجاب و بی حجابی باید با قاطعیت برخورد شود.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: یکی از راه هایی که افول آمریکا را نشان می دهد دلار است آنها همواره بر علیه کشورهای مستضعف از اهرم دلار استفاده می‌کنند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی