کد خبر : 2686
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 11:34

فرمانده انتظامی رودبار جنوب خبر داد:

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت در رودبار جنوب

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت در رودبار جنوب
فرمانده انتظامی رودبار جنوب از دستگیری قاتل فراری با تلاش پلیس کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از محلات شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، محمدرضا نجار زاده فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع قتل احدی از شهروندان  رودباری در پانزدهم دیماه در شهرستان رودبار جنوب یک نفر را به قتل رسانده و متواری گردید.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفته و اقدامات فنی گسترده‌ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغازشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام کمتر از ۴۸ ساعت با پیگیری شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی اقدام به دستگیری سه نفر متهم دخیل در این قتل نموده و متهمین مورد بازجویی کارگاهن قرار گرفتند.

وی ادامه داد: متهمین به هویت(م.خ) که ابتدا منکر هر گونه قتل بوده در نهایت با توجه به مشاهده دلایل و مستندات به ناچار به قتل جوان رودباری اعتراف و  سلاح غیر مجاز به کار رفته در قتل نیز از وی کشف گردید.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس رودبار جنوب است و همکاران بنده در پلیس آگاهی با چشمانی تیزبین اجازه جولان به مجرمین و افراد شرور را نخواهند داد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی