کد خبر : 3074
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 15:45

شرح این عاشقی ننشیند در سخن؛

عروس و داماد‌های رودباری زندگی مشترک خود را پای صندوق رأی آغاز کردند

عروس و داماد‌های رودباری زندگی مشترک خود را پای صندوق رأی آغاز کردند
شش زوج رودباری امروز با دلی عاشق به ایران دست در دست هم برای میهن پای کار آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ بیایید از عروس و داماد‌های رودباری شروع کنیم که در نخستین روز زندگی مشترک خود با حضور پای صندوق اخذ رأی با انداختن آرا به صندوق، زندگی خود را آغاز کردند.

این عروس و داماد‌ها به همراه جمعی از اقوام و خویشاوندان با حضور در سالن ورزشی تختی یکی از شعب اصلی رأی شهرستان رودبار جنوب در میان شادی تمامی حاضران و با حضور مسئولان رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

یکی از این زوج‌های جوان در گفتگو با خبرنگار رودبار ما دلیل حضورشان در پای صندوق رای را خنثی کردن نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب و تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) عنوان کرد.

این زوج‌ جوان با بیان اینکه راه رسیدن به خوشبختی، توسعه جامعه و صیانت از حق انتخاب سرنوشت است، افزود: با رای دادن در این روز مهم در تعیین سرنوشت و مسیر کشور خودمان در روز انتخابات سهم داشتیم  و از روزها قبل برای این مهم برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین روز زندگی ما است و باید بین مهم‌ترین روز زندگی و مهم‌ترین روز سرنوشت سیاسی کشورمان پیوند برقرار کنیم خاطرنشان کرد: با شرکت در انتخابات روند توسعه کشورمان را تسریع  و آینده بهتری برای فرزندان این ملت رقم خواهد خورد.

عروس جوان که آمنه سالمی نام داشت، با بیان اینکه به نیابت از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این انتخابات شرکت کرده است، گفت: ما پس از جاری شدن خطبه عقد، در شعبه اخذ رأی حاضر شدیم تا این پیوند را با ساختن آینده‌ای روشن برای خود و دیگر افراد جامعه گره بزنیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی