کد خبر : 2392
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 15:42

موسس هیئت الزهرا(س) جیرفت:

هیئت الزهرا (س) رودبار جنوب افتتاح شد

هیئت الزهرا (س) رودبار جنوب افتتاح شد

موسس هیئت الزهرا(س) جیرفت گفت: بیست‌و‌ششمین شعبه هیئت‌ الزهرا)س( در رودبار جنوب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، صمدالله سعیدی با اشاره به فعالیت هیئت الزهرا(س) ‌ جیرفت در جنوب کرمان، گفت: بیست و ششمین شعبه این هیئت در روستای قاسم آباد رودبار جنوب با استقبال بی نظیر اهالی شهرک رییسی‌ها افتتاح شد.

افتتاح بیست و ششمین شعبه هیئت الزهرا (س) در رودبار جنوب

موسس هیئت الزهرا(س) جیرفت یادآور شد: شعبه مرکزی هیئت الزهرا(س) سال ۸۱ در جیرفت راه اندازی شد و رفته رفته با استقبال بی نظیر مردم فعالیت این هئیت گسترش پیدا کرد و در همین راستا شعبی در شهرهای جنوبی استان راه اندازی شد.

افتتاح بیست و ششمین شعبه هیئت الزهرا (س) در رودبار جنوب

وی افزود: تاکنون هیئت الزهرا (س) در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج و بخش های جبالبارز شمالی، ساردوئیه و اسماعیلی راه اندازی شده و بزودی شعبه دیگری از آن در شهرستان فاریاب راه اندازی خواهد شد.

افتتاح بیست و ششمین شعبه هیئت الزهرا (س) در رودبار جنوب

سعیدی ابراز کرد: یکی از برنامه های همیشگی این هیئت، برگزاری جلسات قرائت زیارتنامه حضرت زهرا (س) همراه با بیان ابعاد شخصیتی و سبک زندگی آن حضرت است.

موسس هیئت الزهرا(س) جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های هئیت الزهرا (س)، برگزاری جلسات هفتگی با محوریت معرفی و تبیین سیره فاطمی، مهدی شناسی و تفسیر نهج البلاغه است.

وی ادامه داد: تکریم و تجلیل از اعضای هیئت الزهرا (س) آموزش قرائت قرآن کریم و ذکر توسل و مداحی را از سایر فعالیت های این هیئت عنوان کرد و افزود: راه اندازی واحد گل نرگس یکی دیگر از فعالیت های هیئت الزهرا (س) است و کار این واحد اجرای برنامه های متنوع جذاب برای کودکان عضو هیئت می باشد.

سعیدی ادامه داد: آموزش مباحث اخلاقی، تربیتی، آموزش حفظ سوره های کوچک قرآن کریم، بیان احادیث اخلاقی، داستان سرایی و قصه گویی همراه با برگزاری مسابقات از جمله برنامه های جذاب واحد گل نرگس برای کودکان است.

موسس هیئت الزهرا(س) جیرفت با یادآوری این مطلب که برنامه های هیئت به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه برگزار می‌شوند، بیان کرد: در این سال ها سعی کردیم با تشویق کودکان، نوجوانان و جوانان را عضو این هیئت کنیم.

وی ابراز کرد: یکی دیگر برنامه های هیئت الزهرا (س) برگزاری اردوهای درون استانی، برون استانی و کشوری است و تاکنون اعضای هیئت به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام شده اند.

سعیدی با بیان اینکه در هیئت سعی کرده ایم برای همه گروه های سنی برنامه داشته باشیم، عنوان کرد: تکریم مادران و پدران نوزاد و اهدای هدیه چشم روشنی به آنها و نوزادان از سایر برنامه های هئیت است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی