کد خبر : 3099
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 8:17

رودبار ما گزارش می‌دهد؛

مردم رودبار جنوب در صف رقم زدن حماسه‌ای دیگر

مردم رودبار جنوب در صف رقم زدن حماسه‌ای دیگر
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی در رودبار جنوب ر حال برگزاریست که از ساعات اولیه شاهد حضور پرشور مردم در صف‌های رای هستیم.

به گزارش خبرنگار “رودبار ما“؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان رودبار جنوب در حال برگزاری است.

از همان ساعات اولیه شاهد صف‌های طولانی شرکت کنندگان در شعب اخذ رای بودیم.

عکس جالبی که خبرگار رودبار ما مخابره کرد حضور ۶ زوج جوان، جمع خردسالان کاپشن صورتی و پیرزن ۱۰۲ ساله است که به عشق رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و به یاد کودک کاپشن صورتی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همراه خانواده در انتخابات حاضر شدند.

 

مسئولان هم ساعات اولیه با حضور در سالن ورزشی تختی رأی خود را به صندوق انداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب بعد از انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری با حضور گسترده در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری بار دیگر دست رد به سینه دشمنان می‌زنند.

وی افزود: حضور مردم درساعات اولیه بسیار عالی است و همه مردم پیر و جوان به عشق این نظام و رهبری پای صندوق‌های رای آمدند تا بار دیگر مشت محکمی را به دهان یاوه‌گویان بزنند.

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی