کد خبر : 889
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 14:50

امام جمعه جازموریان:

شناسایی نقطه اصلی تهدید دشمن از ابزار موفقیت در نبرد و مواجه با آن است

شناسایی نقطه اصلی تهدید دشمن از ابزار موفقیت در نبرد و مواجه با آن است
حجت الاسلام کاظم صادقی با اشاره فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران، تصریح کرد: شناسایی نقطه اصلی تهدید دشمن از ابزار موفقیت در نبرد و مواجه با آن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: یکی از مصادیق مهم تقوای الهی، مدیریت نگاه و چشم است که باید در زندگی خودمان این مقوله مهم را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه جازموریان با اشاره به این که مردم و مسئولین نسبت به آبادانی مساجد وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: این سنت حسنه یعنی احیای مساجد را باید مدنظر داشته‌ باشیم و در روایت است که به ازای هر قدم به سمت مسجد تا زمانی که مومن به خانه بر می گردد حسنات فراوان می‌نویسند و اگر در راه مسجد جان خود را از دست دهد خداوند متعال تمامی بدی ها را از او پاک خواهند کرد.
وی تاکید کرد: مساجد باید در تمام ایام سال محور قرار گیرد و حضور در مساجد تنها در ماه رمضان یا مختص ایام خاص نباشد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره فرارسیدن سالروز  تاسیس سپاه پاسداران، تصریح کرد: شناسایی نقطه اصلی تهدید دشمن از ابزار موفقیت در نبرد و مواجه با دشمن خواهد بود.

خطیب جمعه جازموریان اضافه کرد: وظیفه اصلی ما باید تمرکز بر برنامه ریزی بلند مدت در مواجهه با دشمنان باشد و از همه مهمتر در هیچ مرحله ای از دشمن غافل نشویم.
وی با طرح این سوال که آیا در سال جدید شاهد مهار تورم و ثبات در اقتصاد خواهیم بود یا خیر؟ گفت: مهمترین چالشی که اکنون دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تورم است و متاسفانه امروز شاهد رشد تورم در حوزه صنعت هستیم.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: این زیبنده این دولت نیست و رئیس جمهوری باید در این خصوص چاره اندیشی کند و اولین اقدام مهمی که دولت باید انجام دهد این است که آقایی دلار شکسته شود که برخی به بهانه دلار گرانی به وجود می آورند و از همه مهمتر مدیریت فضای مجازی است که قیمت های کاذب و بالا رفتن دلار می شود.

امام جمعه جازموریان به مسئله فلسطین اشاره کرد و افزود: مسئله فلسطین برای همه باید مهم باشد زیرا اول این که مسلمان هستیم و نسبت به هم کیشان خودمان وظیفه داریم و دوم مسئله انسانی است و از همه مهمتر عقل حکم می‌کند که در مقابل ظلم ظالم باید ایستاد.

وی ضمن تشکر از مسئولان محلی، عنوان کرد: امروز کشاورزان ما در حوزه قیمت گذاری گندم با مشکل مواجه هستند چرا که قیمت اعلامی برای خرید گندم اندک است و در بحث تامین کمباین و وسایل حمل و نقل هم کشاورزان گندم کار با مشکل مواجه هستند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی