کد خبر : 1686
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 15:13

همزمان با هفته دفاع مقدس:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رودبار جنوب افتتاح شد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رودبار جنوب افتتاح شد
همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت گروه جهادی شهیده افضل در محله طرح کرامت رودبار جنوب افتتاح شد.

به گزارش رودبار ما، همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت گروه‌‌ جهادی شهیده افضل و گروه جهادی شهید کاظمی در محله طرح کرامت شهرستان رودبار جنوب برپا شد.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با موضوع اقتصاد مقاومتی و با محوریت تولیدات داخلی بانوان بسیجی و محصولات فرهنگی برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدات دستی بانوان بسیجی گروه جهادی شهیده افضل و غرفه کتاب دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب افزود: حصیر بافی، سوزن دوزی، گلابتون دوزی، ترشی، خشکبار، گیاهان دارویی و سایر تولیدات خانگی را از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

وی نمایش و فروش محصولات خانگی، ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی را از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت: این نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همه ساله با محوریت یک پایگاه مقاومت بسیج و یک مسجد برپا می‌شود.

حاجب اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز در محل مسجد ابوالفضل علیه‌السلام محله طرح کرامت (شهرک انقلاب) دایر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب راهبرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس را جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امیدآفرینی دانست و تاکید کرد: امیدواریم با مساعدت و همکاری ادارات و حضور بسیجیان همیشه در صحنه بتوانیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را درشأن شهدا و رزمندگان به بهترین نحو برگزار کنیم.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی