کد خبر : 1708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 22:35

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان:

جوانان در گام دوم انقلاب، پرچم افتخار ایران را بر قله‌های اقتدار به اهتزاز در می‌آورند

جوانان در گام دوم انقلاب، پرچم افتخار ایران را بر قله‌های اقتدار به اهتزاز در می‌آورند
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جوانان در گام دوم انقلاب، پرچم افتخار ایران را بر قله‌های اقتدار به اهتزاز در می‌آورند.

به گزارش رودبار ما، همایش جوانان گام دوم انقلاب همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور جوانان و نوجوانان انقلابی شهرستان رودبار جنوب و با حضور مسئولان در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در این همایش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همیشه جوانان کشورمان در صحنه حضور دارند، ما درس دفاع از دین و وطن را از دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم و باید از تجارب و دستاوردهای سال‌های حماسه بهره ببریم.

وی با بیان این که ملت ما با رشادت و شجاعت برای دفاع از انقلاب و میهن اسلامی مجاهدت کرد، گفت: باید این ایثارگری‌ها را به نسل آینده معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی مردمی بودن دفاع مقدس را از افتخارات دانست و بیان کرد: نفوذ کلام امام(ره) نیز در ایجاد روحیه و انگیره برای رزمندگان بسیار تاثیرگذار بود که در ادامه جوانان با وجود همه کمبودها در حوزه تجهیزات دفاعی، مقابل دشمن ایستادند و آنان را به عقب راندند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ببینند اول انقلاب کشور چه وضعیتی داشت، گفت: در آن دوران ما مستعمره آمریکا بودیم و کشور به‌دست آمریکا و انگلیس اداره می‌شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز ثبات امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی باعث شده که استکبار جهانی دیگر جایی در منطقه نداشته باشد، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی بود و مردم، بزرگان و جوانان‌ ما همه با عشق و جانفشانی در مسیر انقلاب قرار گرفتند و از انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به نقش آفرینی نوجوانان و جوانان در جامعه اسلامی افزود: فرزندان این کشور با نقشه راه گام دوم انقلاب، پرچم افتخار ایران اسلامی را بر قله‌های اقتدار، جهاد، علم و فناوری و تاریخ و تمدن به اهتزاز در می‌آورند.

حجت‌الاسلام شاهمرادی در ادامه با اشاره به جنگ شناختی دشمن، گفت: امروز دشمن که در جنگ نظامی خود را ناکام می‌بیند به جنگ شناختی روی آورده است.

وی ادامه داد: در جنگ شناختی، قوه شناختی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و دشمن برای رسیدن به اهداف خود در صدد به تسخیر درآوردن مغز و ذهن افراد است.

انتهای خبر/پورحیدر 

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی