کد خبر : 2916
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 16:53

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد:

بهره‌مندی بیش از ۲۰۰۰ خانوار منوجانی از آب شرب سالم

بهره‌مندی بیش از ۲۰۰۰ خانوار منوجانی از آب شرب سالم
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آب‌رسانی به بیش از ۲ هزار خانوارِ ۱۰ روستای شهرستان منوجان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «رودبار ما» به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان منوجان گفت: امروز به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان منوجان یک پروژه آب‌رسانی به بهره‌برداری رسید که با این افتتاح ۱۰ روستا، بیش از ۹ هزار نفر در قالب ۲ هزار خانوار از آب سالم آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

وی، افتتاح یک باب مدرسه، ۳۰ خانه سنتی، ساخت و تعمیر تعداد هشت باب خانه، احداث یک باب خانه عالم برای مسجد را از دیگر پروژه‌های سپاه به مناسبت این ایام الله دهه فجر برشمرد.

سردار نظری به پروژه‌های عمرانی که امروز افتتاح می‌شوند، اشاره کرد و افزود: امروز قرارگاه عملیات جهادی این منطقه که چند شهرستان را پوشش می‌دهد، به همراه چهار پایگاه مقاومت که ساخته شده‌اند و یک سوله ورزشی صالحین که تکمیل شده است، به بهره‌برداری می‌رسند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: همچنین یک سوله هزار متری نُه دی که کار تعمیرات آن تمام شده، برای استفاده مردم آماده شده است و باشگاه بدنسازی را هم، دوستان ما تغییر کاربری داده‌اند و آن برای خواهران و برادران شهرستان منوجان آماده کردند که در خدمت آن‌ها قرار گیرد.

وی با اعلام این‌که نهضت خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد و ما پروژه‌های دیگری را در شهرستان منوجان و شهرستان‌های جنوبی داریم، بیان کرد: تا انتهای سال این پروژه‌ها را افتتاح خواهیم کرد و در سال آینده هم برای این مناطق برنامه داریم، مخصوصاً پروژه‌های آب‌رسانی، مسکن محرومین، راه و جاده‌های روستایی را با کمک دستگاه اجرایی و فرمانداران انجام می‌دهیم.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که خادم مردم عزیزمان هستیم، مردمی که بزرگ‌ترین دستاورد نظام و این انقلاب هستند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی