کد خبر : 493
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 3:34

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد:

پذیرش دانشجویان بومی در دانشکده پرستاری کهنوج

پذیرش دانشجویان بومی در دانشکده پرستاری کهنوج
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: به زودی دانشکده پرستاری شهرستان کهنوج پذیرای دانشجویان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی رودبار ما، صبح امروز خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع مسئولین روابط عمومی‌های پنج شهرستان جنوب استان کرمان ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها حامی و زبان گویای ادارات و مجموعه‌ه هستند، اظهار کرد: تاکنون توفیق حضور در جمع روابط عمومی‌های ادارات پنج شهرستان نداشتیم اما با این حال همیشه آمادگی پذیرش انتقادات و پیشنهادات در حوزه بهداشت و درمان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ادامه افزود: در یک‌سال گذشته مسائل و مشکلات اقتصادی وجود داشته ولی هیچ گاه وقفه‌ای در ادامه پروژه‌های زایشگاه، پست پارتوم، اورژانس، MRI و بیمارستان جدید کهنوج نداشتیم.

خیرخواه از خبر خوبی که باعث خوشحالی مردم جنوب استان شده است پرده برداشت و گفت: به زودی دانشکده پرستاری با سه رشته پرستاری، بهداشت و مامایی در شهرستان کهنوج پذیرای دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان کرد: هجمه‌های وارد شده در روزهای اخیر مانع دیده شدن خبر‌های خوب در جامعه جنوب استان کرمان می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در یک‌سال گذشته حجم زیادی از استخدام‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تمرکز بر نیروهای بومی جنوب استان کرمان بود افزود: از صد و یک نیروی جذب شده در یکسال اخیر تعداد نود و یک نفر از پنج شهرستان جنوبی بودند.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی