کد خبر : 302
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 - 9:00

امام جمعه جازموریان:

رژیم صهیونسیتی از قدرت دفاعی ایران می ترسد

رژیم صهیونسیتی از قدرت دفاعی ایران می ترسد
امام جمعه جازموریان گفت: اشتباه ریز پرنده‌های صهیونیستی یک ترقه بازی بیش نبود و نشان می‌دهد رژیم صهیونسیتی بیشتر از گذشته از قدرت دفاعی ایران می ترسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رودبار ما، حجت الاسلام کاظم صادقی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی، گفت: تکیه گاه هر مومنی تقوا است که پس از مرگ انسان از آن بهره مند می شود و عمل مومن با شعار اخلاص و تقوا سنجیده می شود.

امام جمعه جازموریان عدم توجه به جایگاه پدر را یکی از معضلات حوزه خانواده برشمرد و افزود: عامل بسیاری از مشکلات درون خانواده، عدم احترام به والدین خصوصا پدر است چرا که حرمت و جایگاه او حفظ نشده است.

وی بیان کرد: امام سجاد (ع) دلیل عدم حفظ قداست پدر را این می‌دانند که تمام خیرات را از دیگری طلب می‌کنند در حالی که در دست پدر است و اگر کسی به جایی رسید از دعای خیر پدر و مادر اوست.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به در پیش بودن ایام البیض، عنوان کرد: بشر و جامعه امروزی عمدتا دچار گرفتاری و افسردگی خاصی شده و آن هم فاصله گرفتن از خداوند و اهل بیت (ع) است.

خطیب جمعه جازموریان ادامه داد: این ایام از طلایی ترین فرصت ها برای ارتباط با خداوند متعال و اهل بیت (ع) است که آرامش بخش خواهد بود و اتصال مان را با آنها بیشتر می کند.

وی ضمن تبریک دهه فجر، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود و برای رفع شبهات آنها به دنبال ارائه پاسخ مستدل و قانع کننده بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به بازدید رهبری از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم  انقلاب اسلامی، یک به‌ یک غرفه ها را بازدید کردند و در این بازدید نقاط ضعف را گوشزد کرده و برای رفع این ضعف ها توصیه هایی داشتند.

امام جمعه جازموریان اضافه کرد: خواسته رهبری این بود که محصولات داخلی خودشان را رقابت پذیر کنند و با قیمت پایین و کیفیت بالا ارائه شوند.

وی با اشاره به اشتباه یز پرنده های صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این یک ترقه بازی بیش نبود و نشان می‌دهد رژیم صهیونسیتی بیشتر از گذشته از ابهت و قدرت دفاعی ایران می ترسند.

حجت الاسلام صادقی گفت: رژیم غاصب اسرائیل باید بداند ما کوچکترین تعرض به ایران اسلامی را برنمی تابیم.

انتهای خبر/پ

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی