کد خبر : 1901
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 10:10

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبارجنوب:

بیش از۴۵۰کیلو‌گرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در«رودبار جنوب » معدوم شد

بیش از۴۵۰کیلو‌گرم  مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در«رودبار جنوب » معدوم شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبارجنوب گفت: بیش از۴۵۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف در«رودبار جنوب » جمع‌ آوری و معدوم شد.

احسان باقری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما از جمع آوری و معدوم سازی بیش چهار صدو پنجاه کیلو گرم کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیر قابل مصرف در شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

وی افزود: در طی یک هفته گذشته ۲۰۰ مورد بازرسی از مراکز حساس و غیر حساس از جمله خواربارفروشی، رستوران ها، فست فودی، کافی‌شاپ، قنادی ها و … توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب بیان کرد: طی بازرسی‌ها ۶ اخطاریه بحرانی و ۲۰ اخطاریه غیر بحرانی نیز صادر گردیده است.

وی یادآور شد: نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی به صورت گشت‌های مشترک در رودبار جنوب ادامه دارد و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

باقری تاکید کرد: با توجه به اهمیت سلامتی مردم، بازرسی‌ها تشدید خواهد شد و از مردم نیز درخواست می‌کنیم در خریدهای روزانه خود به تاریخ‌های تولید، انقضا و نیز کیفیت محصولات و مرکز عرضه‌کننده توجه داشته باشند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی