کد خبر : 3348
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 12:40

امام جمعه موقت رودبار جنوب:

دولت فکری عاجل برای صادرات محصولات کشاورزی کند

دولت فکری عاجل برای صادرات محصولات کشاورزی کند
امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: دولت فکری عاجل برای صادرات محصولات کشاورزی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری 《رودبار ما》؛ حجت‌الاسلام والمسلمین باقر خاور امام جمعه موقت رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: صهیونیسم جهانی در موضوع حمله به کنسول‌گری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه تنبیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه جنگ غزه‌ یکی از آزمون‌های مهم الهی برای بشریت است، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی باعث سر درگمی و هراس در سرزمین‌های اشغالی شد و رژیم صهیونیستی عملا در بن بستی قرار گرفته که نشان دهنده عدم وجود راهبرد جنگی مشخص است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب گفت: اسرائیل غاصب توان جنگ فرسایشی را ندارد طبق دکترین بن گورین اسرائیل احتیاج به جنگ‌های کوتاه مدت وپیروزی‌های بزرگ دارد اما این دو هدف تا کنون برای صهیونیستی‌ها در غزه به دست نیامده است، با علم به این قضیه محور مقاومت از ابتدا در صدد فرسایشی کردن جنگ بوده است.

وی بیان کرد: ماه رمضان حوادث خونین بار غزه کام مسلمانان را در سراسر جهان تلخ کرد، لعنت خدا بر رژیم غاصب صهیونیستی که در این ماه نه فقط از کشتار زنان و کودکان ومردم دست بر نداشت بلکه آن‌ها را هم تشدید کرد، دولت‌های غربی در طول این سال‌های متمادی همیشه رژیم غاصب را حمایت کردند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب با اشاره به تأکید مجدد رهبر انقلاب بر مقوله عفاف و حجاب گفت: بدون شک، موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است.

خاور تصریح کرد: با در نظر داشتن این پیش فرض، اگر در زمینه حجاب با یک چالش تحمیلی که رهبر انقلاب در همین دیدار اخیر با مسئولین نظام، مسأله به وجود آمده در مورد حجاب را یک چالش تحمیلی دانستند روبرو شویم، اهمیت آن چند برابر می‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند، ما چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن در حال بمباران بخشی از هویت جمهوری اسلامی است نمی‌توانیم روی خود را از این بمباران بر گردانیم و از کنار آن بگذریم.

حجت‌الاسلام خاور خواستار شد: از دولت انقلابی، وزیر جهاد کشاورزی و نماینده می‌خواهیم که فکری به حال صادرات محصولات کشاورزی کنند چرا که کشاورزان حال روز خوبی ندارند، در سالی که مزین شده به نام جهش تولید با مشارکت مردم آلان مردم پای کار هستند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب ۲۹ فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و بیان کرد: امنیت مثل آب و هوا ضروری است ما امنیت را مدیون این عزیزان می‌دانیم.

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی