کد خبر : 3231
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 12:50

امام جمعه رودبار جنوب:

دشمنان تلاش فراوانی جهت فروپاشی اقتصاد کشور دارند

دشمنان تلاش فراوانی جهت فروپاشی اقتصاد کشور دارند
امام جمعه رودبار جنوب گفت: دشمنان تلاش فراوانی جهت فروپاشی اقتصاد کشور دارند.

با گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبر《رودبار ما》؛حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش در خطبه‌های نماز جمعه رودبار جنوب که در مصلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نیازمندان در قالب‌های مختلفی مانند افطاری دادن، سرکشی و… یکی از آداب ماه مبارک رمضان است.

وی در ادامه با بیان اینکه روزه یک ودیعه ویژه الهی است، افزود: خداوند به روزه‌دار عنایت ویژه‌ای دارد و امیدوارم ماه مبارک رمضان در خانه جامعه و فرهنگ و همه ابعاد زندگی‌مان نورافشانی کند و همه را متحول سازد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان رودبار جنوب با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی (ع) و بیان برخی ویژگی‌های این امام معصوم گفت: نام‌گذاری این روز بزرگ با عنوان تکریم خیرین در کشور ما نشان دهنده ارزش والای خیرات و کمک به نیازمندان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش در ادامه ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار عبودیت و بندگی است، فضایی فراهم می‌کند که به‌راحتی اعمال خوب بشر در پیشگاه خداوند متعال مورد قبول قرار گیرد و به‌دلیل روان بودن این ارتباط در زمین و آسمان و میان انسان و عالم غیب به‌راحتی دعا مقبول می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال از طرف رهبر حکیم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال 《جهش تولید با مشارکت مردم》 نامگذاری شده است‌‌، گفت: شعار سال معمولاً بخشی از راهبرد اساسی کشور است برای‌ اینکه توجه و همت مسئولین و تلاش آن‌ها متوجه این بخش بشود از طرف دیگر افکار عمومی مردم مطالبه کنند.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: دشمنان تلاش فراوانی جهت فروپاشی اقتصاد کشور دارند که به فضل الهی موفق نشدند و نخواهند شد اگر مردم پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه یکی از حربه‌های دشمن ایجاد یأس و ناامیدی است، خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی همه باید همت کنند، اگر تولید رونق بگیرد بیکاری کم می‌شود و اشتغال، موجب کاهش تورم، اعتماد به‌ نفس و رفاه ایجاد می‌کند.

افشارمنش با بیان اینکه مشکلات اقتصادی قابل حل است، اظهار کرد: از اول انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم در عرصه خارجی امنیت، نمونه دیگر آن برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن در کمال امنیت و انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارتباط با کشورهای دیگر و از همه مهم‌تر تورم کاهش یافته است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی