کد خبر : 3096
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 9:27

همزمان با روز درختکاری؛

پویش ملی مژده بهار توسط خادمیاران رضوی در رودبار جنوب اجرا شد

پویش ملی مژده بهار توسط خادمیاران رضوی در رودبار جنوب اجرا شد
پویش ملی مژده بهار همزمان با روز درختکاری توسط خادمیاران رضوی در رودبار جنوب اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری” رودبار ما“؛ درختکاری در ایران، به گواه تاریخ، پیشینه‌ای کهن دارد و ایرانیان باستان در جشن‌هایی خاص به کاشت درخت پرداخته و به خاک و زراعت احترام می‌گذاشتند و بی‌شک همین علقه و علاقه است که هفته‌ای سبز را به نام درختکاری در تقویم مناسبت‌های ملی ثبت و ضبط کرده تا بدین بهانه مردم اقصی نقاط کشور به غرس نهال بپردازند و فضایی شاد و مفرح در محل زندگی خود ایجاد کنند.

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رودبار جنوب ّهمزمان با ۱۵ اسفند ماه روز درختکاری با کاشت هر خادمیار سه نهال در پویش مژده بهار شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سررشته‌داریان, دبیر کانون‌های خدمت رضوی رودبارجنوب در حاشیه این مراسم با بیان اینکه کاشت نهال همزمان با روز درختکاری توسط اعضای شبکه خادمیاری رودبار جنوب به پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجرایی شد، گفت: این طرح ۱۵ اسفند ماه توسط خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان رودبار جنوب با پوشش کاور خدمت رضوی همزمان با سراسر کشور در رودبار جنوب اجرایی شد.

وی افزود: هر خادمیار با پوشش کاور خدمت  رضوی با کاشت سه نهال در این پویش شرکت کردند.‌

دبیر کانون‌های خدمت رضوی رودبار جنوب تصریح کرد: ۲۰۰۰ اصله درخت در بلوار اندیشه رودبار جنوب و سطح شهر و مدارس کاشت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سررشته‌داریان خاطر نشان کرد: ایجاد بوستان به نام حضرت رضا (ع)، کاشت درخت در مناطق محروم، کمربندی شهرها و محوطه بیمارستان‌ها، مدارس، اماکن عمومی از اهداف و الویت‌های پویش ملی مژده بهار آستان قدس رضوی در سراسر کشوراست.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی