کد خبر : 2096
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 9:23

یادداشت؛

سلاح بصیرت حنا امپراطوری دروغ را کمرنگ کرد

سلاح بصیرت حنا امپراطوری دروغ را کمرنگ کرد
امپراطوری دروغ دشمن شکست‌ خورده و نقشه‌های تکراری و شوم آن‌ها دیگر برای مردم نخ‌نما شده است، امروز افراد جامعه به رسانه‌های بیگانه اعتماد ندارند و این ابزار جنگ ترکیبی دشمن از چشم عامه مردم افتاده‌ و دیگر حنایشان رنگی ندارد.

به گزارش رودبار ما، جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در اتفاقات و اغتشاشات سال گذشته همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند و هزاران میلیارد تومان به کشور ضربه زدند که باید مشخص شود این‌ها اصلاح‌طلب هستند یا به معنای واقعی کلمه افسادطلب هستند.

دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال مسئله جدیدی نبود، یعنی این که همان اهداف همیشگی که ساقط کردن انقلاب اسلامی بود را دنبال می‌کرد.

اما در این فتنه با روش‌های جدید و متفاوت می‌خواست صحنه‌گردانی کند و در واقع به دنبال نتیجه‌گیری از برنامه‌ریزی‌هایش در سنوات گذشته در حوزه رسانه و بمباران خبری و استفاده از فضای مجازی و رسانه برای اثرگذاری بر روی نسل جدید و جوان ما را در دستور کار خود داشت.

رسانه‌های دشمن با اجرای پروژه مهسا امینی در تلاش بودند چهره انقلاب اسلامی در برخورد با زنان را چهره‌ای سختگیرانه شبیه طالبان افغانستان نشان دهند در حالیکه در تاریخ جمهوری اسلامی قبل و بعد از فتنه سال۱۴۰۱ نمونه‌های فراوانی از حضور و افتخارآفرینی بانوان و دختران ما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و این محدودیت‌ها نه در قانون ما و نه در آموزه‌های دین ما جایی ندارد و یک اتهام پوچ و واهی است.

ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام نیز یکی دیگر از ترفندهای دشمن در جنگ رسانه‌ای بود که با جها تبیین و تلاش دولتمردان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ناکام ماند.

که ما باید با جهاد تبیین و معرفی دستاوردها این نقشه دشمنان را خنثی کنیم و الحمدالله موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی چه در داخل کشور و چه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی حاکی از شکست امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان و پیروزی جمهوری اسلامی است.

اکنون نتیجه این بی‌اعتبارسازی ملموس است و باید آرزوهای خبرشده را احصا و ثبت و هر روز آیینه طرف مقابل کرد. ۲۵روز جنگ واقعی به اندازه طول عملیات بیت‌المقدس بود. سلام خدا بر سربازان این عرصه باد.

انقلاب اسلامی راه سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از دشمنی‌ها، نفاق و تحریم‌های فراوانی عبور کرده و در این راه جان عزیز جوانان خود را فدا کرده‌اند، انقلاب اسلامی به این راحتی به اینجا نرسیده که با چند شعار هنجارشکنانه و سنگ‌پراکنی به تزلزل و سستی بگراید.

در آستانه سالگرد فتنه ترکیبی اسکتبار علیه ملت ایران، می‌بینیم که چطور ایران اسلامی در اوج قرار دارد و برعکس صهیونیستم کودک کش در جهان بی آبرو شده و بر نابودی خود سرعت بخشیده است.

پورحیدر

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی