کد خبر : 3205
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 اسفند 1402 - 7:52

رئیس شبکه بهداشت ودرمان رودبار جنوب:

کلاس‌های آموزشی دانش آموختگان بهورزی مرکز آموزش بهورزی رودبارجنوب آغاز شد

کلاس‌های آموزشی دانش آموختگان بهورزی مرکز آموزش بهورزی رودبارجنوب آغاز شد
رئیس شبکه بهداشت ودرمان رودبار جنوب گفت: ۱۲ بهورز از شهرستان رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب دوره آموزش (کاردانی بهورزی ) خود را از دوم اسفند در مرکز آموزشی شهرستان رودبار جنوب آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ با هدف تامین و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز ارائه خدمات سلامت در مناطق روستایی، کلاس‌های آموزشی دانش آموختگان بهورزی با حضور فراگیران جدید در مرکز آموزش بهورزی رودبار جنوب آغاز شد.

احسان باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن اشاره به دستاوردهای مهم نظام سلامت در مناطق روستایی ، حذف و کنترل  بسیاری از بیماری‌های واگیر را مدیون تلاش شبانه روزی بهورزان خانه‌های بهداشت دانست.

وی داشتن روحیه ایثار و گذشت ، برخورداری از سواد علمی و عملی و همچنین منضبط بودن را از ویژگی‌های مهم لازم برای بهورزان جدید برشمرد و خواستار دقت عمل فراگیران در دوره آموزشی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آموزش پزشکی شهرستان رودبار جنوب گفت: دوره جدید کلاس‌های آموزشی جهت دانش آموختگان تازه پذیرش شده مرکز آموزش بهورزی شهرستان رودبار جنوب روز گذشته در آموزشگاه بهورزی رودبارجنوب برگزار شد.

باقری اظهار کرد: فراگیران در این دوره مباحث مختلف حوزه سلامت و خدمات نوین بهداشتی را توسط مربیان با دانش و با تجربه این آموزشگاه، آموزش دیده تا با دانش کافی و آگاهی از آخرین دستورالعمل‌های حوزه سلامت در خانه‌های بهداشت روستایی آشنا و شروع به فعالیت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد این بهورزان ۱۲نفر شامل هشت زن و چهار مرد از شهرستان رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب بوده که پس از کسب آموزش دوره (کاردانی بهورزی ) که طی دوره دوساله وارد عرصه کار در خانه‌های بهداشت می‌شوند.

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی