کد خبر : 2932
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 14:51

سردار لیالی:

جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت در انتخابات است

جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت در انتخابات است
سردار رحیم لیالی گفت: جهاد تبیین زمینه‌ساز افزایش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“؛ همزمان با دهه مبارک فجر همایش سیاسی بصیرتی قبل از ظهر امروز با حضور مسئولان و مردم در مصلی بزرگ شهرستان رودبار جنوب برگزار شد.

سردار رحیم لیالی استاد دانشگاه تهران در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمام نقشه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی می‌کنند، گفت: انتخابات عرصه‌ای برای نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی است و برای تحقق این امر باید همه ما چراغ را به دست بگیریم و مردم را آگاه کنیم.

وی ادامه داد: هم جمهوریت و هم اسلامیت مدیون مشارکت است و با تبیین شاخص‌های نماینده تراز انقلاب مردم را باید آگاه کنیم.

لیالی خاطر نشان کرد: ما در حال فتح قله‌ها هستیم و دشمن تاب دیدن موفقیت ایران اسلامی را ندارد و امروز با جهاد تبیین وظیفه سنگینی بر عهده همه ماست تا بتوانیم در برابر دشمنان نظام درست تصمیم بگیریم و بی تفاوت نباشیم چرا که بی تفاوتی به مسیر کمک کردن به دشمن است.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به دقت نظر و مطالعه در مورد تک تک کاندیداها تاکید کرد: امروزنوع جنگ و حمله دشمنان ما تغییر کرده و انتخاب فرد اصلح و درست یک وظیفه الهی است، شاخص‌های نماینده انقلابی توسط امام و رهبر انقلاب بیان شده است.

لیالی گفت: همه آحاد مردم باید خود را موظف به شرکت در انتخابات بدانند و دیگران را نیز به این انتخابات دعوت کنند، حتی افراد سالمندی که در مناطق صعب‌العبور کشور قرار دارند حق انتخاب دارند.

وی اظهار کرد: باید وارد میدان جهاد تبیین شده و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان کرد چرا که مردم به ویژه نسل جوان تشنه شنیدن حقایق هستند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی