کد خبر : 2408
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 15:41

طوفان‌الاقصی، بی‌خاصیتی سازمان ملل را آشکار کرد

طوفان‌الاقصی، بی‌خاصیتی سازمان ملل را آشکار کرد

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی خدمت بزرگی به‌ همه  بشریت کرد، گفت: جبهه مقاومت در این عملیات سیلی محکمی به روی سیاه شیطان بزرگ یعنی آمریکایی‌ها وارد کرد. امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه در  جریان

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی خدمت بزرگی به‌ همه  بشریت کرد، گفت: جبهه مقاومت در این عملیات سیلی محکمی به روی سیاه شیطان بزرگ یعنی آمریکایی‌ها وارد کرد.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه در  جریان این عملیات حیثیت استکبار جهانی به مخاطره افتاد، اظهار کرد: در این جریان اخیر بیداری جهانی و سازمان‌دهی آزادی‌خواهان جهان یک نصاب جدید و بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: نصاب بی‌شرمی و بی‌حیایی رسوایی دولت صهیونیست و هم پیمانان آنان آشکار و  بی‌خاصیتی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی و دستگاه‌های حقوق بشر آشکار شد که تا چه اندازه بی‌خاصیت هستند.

افشارمنش با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: پس از آتش بس هفت روزه، شاهد حملات شدیدتر نسبت به دور اول از سوی رژیم اشغالگر قدس هستیم که این امر پس از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت.

خطیب جمعه رودبار جنوب افزود: دشمنان می خواستند که حماس و حزب‌الله را از بین ببرند، اما امروز قدرت حزب‌الله چندین برابر شده و به زودی شاهد خواهیم بود که خداوند آنان را به سزای اعمالشان می‌رساند.

حجت‌الاسلام افشارمنش تصریح کرد: آمریکا به دنبال دوگانه سازی در بین امت اسلام بود و می‌خواست جنگ سنی و شیعه راه بیندازد، اما پشتیبانان اصلی در معرکه غزه شیعیان حزب الله، یمن و عراق هستند.

وی ادامه داد: امروز یمنی‌های غیور، کشتی‌های اسراییلی را توقیف می‌کنند و اسراییل در عرصه اقتصاد لطمه‌های زیادی دیده است.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی