کد خبر : 2804
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 12:49

امام جمعه رودبار جنوب:

حمله موشکی سپاه تنبیه و انتقامی سخت از تروریست‌های میدانی بود

حمله موشکی سپاه تنبیه و انتقامی سخت از تروریست‌های میدانی بود
امام جمعه رودبار جنوب گفت: حمله موشکی سپاه تنبیه و انتقامی سخت از تروریست‌های میدانی بود.

به گزارش رودبار ما، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های این هفته به دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: حدوداً ۹۰۰ امام جمعه بودند، رهبری فرمودند سلام مرا به مردم برسانید.

وی تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب از مقاومت مردم غزه تمجید کردند و جوانمردی مردم یمن را نیز ستودند. ملاحظه فرمودید که مردم یمن این‌همه مورد تهدید آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانانشان قرار می‌گیرند؛ اما محکم در حمایت از مردم غزه ایستاده‌اند و کوتاه نیامده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش با بیان اینکه جنگ غزه که منجر به کشتار و شهادت کودکان و زنان مظلوم شد، هیچ نتیجه‌ای جز شکست ابهت و هیمنه صهیونیست ندارد، افزود: مردم غزه اسرائیل را با مقاومت خود به خاک مذلت خواهند نشاند و به تعبیر مقاوم معظم رهبری مردم غزه مظلوم، مقتدر و پیروز این راه هستند و در حمایت از مردم یمن و انصارالله باید گفت که کار مردم یمن مصداق جهاد فی سبیل الله هست و از هیچ قدرتی نمی‌ترسند و حقیقتاً کسی که با خدا باشد از هیچ کسی نمی‌هراسد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه با حمله موشکی به مقرهای تروریستی داعش و موساد انتقام گوشه‌ای از رشادت شهدای عزیزمان را گرفتند و دشمن باید بداند که انتقام سخت در پیش است.

امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه برد موشک‌های ایرانی یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است، گفت: شلیک این موشک‌ها پیام مهمی داشت و آن اینکه دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران در برابر نقشه‌های آنان ساکت نخواهند نشست و تروریست‌ها هیچ جای امنی نخواهند داشت.

وی گفت: آنچه که در پاکستان برای اولین‌بار اتفاق افتاد ایران تروریست‌ها را در خاک پاکستان زد و پاکستان در چهار کیلومتری مرز تروریست‌های پاکستانی را زد چرا که پاک‌سازی منطقه از تروریست‌ها مطالبه دو کشور است.

حجت‌الاسلام افشارمنش تصریح کرد: پاکستان در جریان جنگ تحمیلی به ایران کمک کرده سابقه دوستی زیادی وجود دارد در باب مسائل هسته‌ای از بعد علمی دانشمندان پاکستان در آغازین روزهای همکاری داشته‌‌اند نباید اجازه داد که دشمنان مشترک سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای جهاد فی سبیل الله است، گفت: انتخابات یک وظیفه ملی و دینی بوده و باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود و مشارکت مردم در این انتخابات باید حداکثری با رقابت سالم و انتخاب درست و با امنیت سالم برگزار شود.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات مظهر قدرت ملی است، عنوان کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت سالم انتخابات از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام افشارمنش عنوان کرد: حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات و دخالت در سرنوشت کشور و کمک به آبادانی و امنیت برای روی کار آمدن افراد لایق و شایسته و کنار کشیدن از انتخابات واگذار کردن حق خود به دیگران و سلب فرصت از خود است و یکی از مسائل مهم رقابت سالم و به‌دور از حاشیه و تخریب دیگران و التزام به رعایت اخلاق اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه ماه رجب، بهترین و با حرمت‌ترین ایام است، به اجرای مراسم اعتکاف در این ماه اشاره کرد و گفت: بیشترین رحمت الهی در این ماه سرازیر می‌شود و اعتکاف مسیر تربیت الهی را برای مومن هموار می‌کند، اعتکاف یک عبادت صرف نیست بلکه مجموعه‌ای از بهترین عبادت است و فرصتی است برای پاک نمودن زنگارهای دل و کسب زاد و توشه سفر آخرت که همراه با روزه‌داری ماندن در بهترین مکانی که مسجد خانه است می‌باشد.

افشارمنش مردم را به حضور در مراسم معنوی اعتکاف دعوت کرد و افزود: البته اعتکاف یکی از یورش‌های انقلاب اسلامی است و حضور در آئین روحانی و معنوی اعتکاف دارای اجر و مزد مضاعف است که خداوند به شرکت کنندگان در این آئین به آنان اعطا می‌کند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی