کد خبر : 2410
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 12:12

جغرافیای غرب توسط مقاومت تغییر می‌کند

جغرافیای غرب توسط مقاومت تغییر می‌کند

به گزارش رودبار ما، حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه جازموریان  در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی و تسلیت ایام فاطمیه گفت‌: مهم‌ترین ویژگی زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله علیها همراهی، همرازی و رازداربودن  و شریک واقعی بودن برای  حضرت علی علیه‌السلام است که لین ویژگی الگویی کامل برای

به گزارش رودبار ما، حجت الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه جازموریان  در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی و تسلیت ایام فاطمیه گفت‌: مهم‌ترین ویژگی زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله علیها همراهی، همرازی و رازداربودن  و شریک واقعی بودن برای  حضرت علی علیه‌السلام است که لین ویژگی الگویی کامل برای جامع بشریت است.

 

 

امام جمعه جازموریان به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)راجع به انتخابات اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل مهم این برهه از کشور پرهیز از دوقطبی سازی‌های کاذب انتخابات است چرا که این مورد ناظر به تحقق چهار راهبرد اصلی انتخابات پ یعنی، مشارکت، سلامت، امنیت، انتخابات است و دوقطبی سازی می‌تواند رقابت‌های انتخاباتی را جذاب کند و فضا را برای مشارکت حداکثری فراهم آورد.

 

 

وی تصریح کرد: دوقطبی سازی‌های کاذب به واسطه بعضی از بازیگران داخلی به واسطه طرح موضوعاتی مانند دوقطبی سازی گرانی یا استکبارستیزی، معیشت یا حفظ موشک و توان انتظامی، فشار اقتصادی یا حضور ایران در منطقه قصد دارند مردم را با آنان وادار به همراهی کنند.

 

خطیب جمعه جازموریان اظهار کرد: کاندیدای احتمالی پیشرفت کشور و منطقه را مد نظر قرار دهند و همچنین بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از نظرات افراد متخصص ،حرفه‌ی  و پیگیری و استمرار در اجرای وعده‌های  انتخاباتی وگره نزدن اجرای طرح ها و و برنامه به حواشی سیاسی و منافع حزبی و جناحی و از همه مهم‌تر گفتمان سازی قوی و تبیین ادبیات پیشرفت و جریان سازی مطالبه‌گری صحیح و بدون افراط و تفریط است.

 

امام جمعه جازموریان در ادامه به سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل  مهم امروز کشور مساله فرهنگ است و همچنین مساله صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن که ما را از همه اطراف محاصره کرده و نظام اسلامی برای دفاع از حقیقت انقلاب و اسلام  حرف گفتنی و سرمایه فرهنگی زیادی دارد.

 

وی به راهبرد های برای مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: باور به وجود جنگ فرهنگی و آگاهی از دو شکل تهاجم فرهنگی کشور و رصد فرهنگ عمومی کشور و برنامه ریزی برای آن و همچنین تولید نیروی انسانی کارآمد برای اداره انقلاب اسلامی است.

 

 

حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه جازموریان در ادامه به تحولات غرب آسیا و مساله فلسطین اشاره و تصریح کرد: با نگاهی به بیانات امام خامنه‌ای در می‌بینیم که زنده‌ترین نمونه برای شکست سیاست‌های آمریکایی در منطقه، طوفان عظیمی است که از حدود دو ماه پیش توسط گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی به‌پا شده و شکست اطلاعاتی و نظامی سنگین برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است.

 

وی خاطر نشان کرد: طوفان‌الاقصی نقشه منحوس آمریکا و اسرائیل برای محو نام فلسطین از روی نقشه را به‌طور کامل دچار شکست کرد.

 

امام جمعه جازموریان گفت:‌ کشتی خاورمیانه جدید در سواحل غرب آسیا به‌ گِل‌ نشسته اما اجرایی‌ شدن طرح همه‌پرسی از فلسطینیان می‌تواند به‌مثابه کوبیدن آخرین میخ‌ بر تابوت رژیم‌صهیونیستی و طرح آمریکایی خاورمیانه جدید باشد؛ طرح همه‌پرسی، تجربه موفقی است که نمونه‌های مشابه آن به‌عنوان نمونه در آفریقای‌جنوبی سبب پایان یافتن آپارتاید و تبعیض نژادی شده است و جغرافیای سیاسی غرب آسیا به‌دست مقاومت تغییر خواهد کرد.

 

امام جمعه جازموریان در پایان با اشاره به طرح جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد کشور و مدیر کل ثبت اسناد استان و مجموعه تحت امر و همچنین سپاه پاسداران و فرماندار و بخشدار ساعی و پر تلاش شهرستان از مردم و دهیاران و متنفذین خواستند در اجرای این طرح و رفع موانع تمام تلاش خود را در شهرستان انجام دهند تا مردم از این خدمت ماندگار بی بهره نباشند.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی