کد خبر : 2596
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 11:35

فرماندار رودبار جنوب:

بزرگترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی با حماسه ۹ دی درهم شکست

بزرگترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی با حماسه ۹ دی درهم شکست
فرماندار رودبار جنوب گفت: ملت بزرگ ایران با بصیرت انقلابی خود حماسه ۹ دی بزرگترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی را درهم شکستند.

به گزارش خبرنگا رودبار ما، اجتماع پرشور حماسه ۹ دی با حضور مسئولین و مردم با بصیرت رودبار جنوب در مصلی بزرگ شفهرستان برگزار شد.

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در اجتماع ۹ دی شهرستان رودبار جنوب ضمن گرامیداشت روز بصیرت اظهار کرد: از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی سران استکبار به دنبال فتنه انگیزی علیه نظام هستند.

فرماندار رودبار جنوب خاطر نشان کرد: راهبری‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی همیشه فتنه‌ها را خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: استکبار جنگ هشت ساله نابرابر را بر ما تحمیل کردند که با جانفشانی رزمندگان اسلام دشمنان ناکام ماندند.

علی پرورش گفت: فتنه ۸۸ بزرگترین فتنه تاریخ اسلام بود که با رمز تقلب در انتخابات کلید خورد که با بصیرت مردم جمع شد.

فرماندار رودبار جنوب عنوان کرد: ملت بزرگ ایران با الهام از هدایت‌های الهی و با بصیرت انقلابی در حماسه ۹ دی، بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ بر علیه نظام دینی و ولایی ایران اسلامی را در هم شکست.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه و بیدار در ۹ دی مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان زدند و ۹ دی را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه مردم پیروز تمامی میدان‌های فتنه علیه کشورمان هستند، بیان کرد: ۹ دی، حماسه‌ای که آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خودجوش آن را خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

وی گفت: در این روز ملت بصیر و انقلابی ایران در لبیک به فرمان رهبری، با آفرینش حماسه‌ای عاشورایی توانست سیلی محکمی بر فتنه گران و آشوب طلبان و استکبار جهانی بزند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی