کد خبر : 2353
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 16:01

به همت خیرین و با مشارکت جهادگران؛

دبیرستان سه کلاسه شهدای دشت خاک روستای سعید آباد به بهره برداری رسید

دبیرستان سه کلاسه شهدای دشت خاک روستای سعید آباد به بهره برداری رسید
دبیرستان سه کلاسه خیرساز «شهدای دشت خاک سعیدآباد» با اعتباری بالغ بر سی پنج میلیارد ریال به همت خیرین و با مشارکت جهادگران در روستای سعیدآباد رودبارجنوب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، مدارس روح و کالبد یک شهر هستند و به واسطه بودن این مکان‌ها شهر شکل آبادانی به خود می‌گیرد چرا که هرکجا علم آموزی و دانش باشد حتما آبادانی در پی خواهد داشت.

 

خشنودی محرومان و خدمت به خلق الله در نزد خدا پاداش و اجر مضاعفی دارد، خیرین این را خوب درک کرده و در مناطق محروم و در هر جایی که نیاز باشد سخاوتمندانه کمک می‌کنند تا شادی دیگران را نظاره‌گر باشند.

 

از آن‌جا که تعلیم و تربیت در دین اسلام جایگاه والایی دارد، خیرین در طول این سال‌ها در شهرستان رودبار جنوب در امر مدرسه سازی قدم‌های بسیار بزرگی برداشته‌اند و مدارس و کلاس‌های زیادی در مناطق روستایی، شهری و محروم به همت خیرین ساخته شده است تا سقفی برای تحصیل دانش آموزان باشد.

 

خیرین سال‌هاست در امر مدرسه سازی، بازسازی، تعمیر، تجهیز کمک‌های شایانی انجام می‌دهند و در این امر مقدس برای آینده روشن، مشقی از همدلی و با هم بودن را برای آینده.سازان نشان می‌دهند.

 

بیشتر مدارس شهرستان رودبار جنوب توسط خیرین نیک اندیش و با مشارکت گروه‌های جهادی ساخته می‌شود.

 

طی مراسمی با حضور خیرین نیک اندیش، معاون نوسازی مدارس استان کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار، مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب و جمعی از مسؤلین، دانش آموزان و اهالی روستا، دبیرستان شهدای دشت خاک سعیدآباد به بهره برداری رسید.

 

مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش در آیین افتتاح مدرسه شهدای دشت خاک ضمن تشکر از خیرین، جهادگران و مسئولان نوسازی وتجهیز مدارس کار مدرسه سازی را کاری نیک وبزرگ دانست و بیان کرد: کار خیر مدرسه‌ سازی باقیات الصالحات و همیشه پیش خداوند و در قلب دانش آموزان و مردم روستا ماندگار خواهد بود.

 

وی افزود: خیرین مدرسه ساز وارد چرخه تعلیم و تربیت می‌شوند و مسیر تحقق اهداف انبیا را فراهم می‌کنند از شما یادگاران هشت سال دفاع مقدس جهت ساخت این مدرسه تقدیر وتشکر می‌کنیم.

 

وی ضمن تشکر از زحمات خیرین گفت: هنوز متاسفانه در شهرستان مدارس فاقد فضای آموزشی وجود دارد و نیاز به نگاه خیرین دارد.

 

در ادامه زندوکیلی معاون نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، ضمن تشکر از خیرین بیان کرد: برای ساخت و تکمیل این مدرسه سه کلاسه که ۲۲۰ مترمربع می‌باشد سه نیم میلیارد ریال هزینه شده که توسط گروهی از خیرین نیک اندیش با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان پرداخت شده است.

 

در ادامه دبیرستان شهدای دشت خاک سعیدآباد توسط خیرین نیک اندیش افتتاح گردید و دانش آموزان وارد ‌کلاس درس شدند.

 

گفتنی است: گروه خیرین گردان قمر بنی هاشم بیت العباس عمود ۷۵۷و۴۴۰ کار ساخت(هزینه واجرا) این مدرسه را برعهده داشتنند.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی