کد خبر : 2929
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 12:25

امام جمعه رودبار جنوب:

دشمن در چندین جبهه در حال مقابله با انقلاب اسلامی است

دشمن در چندین جبهه در حال مقابله با انقلاب اسلامی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: امروز حیله دشمن تحمیل جنگ ترکیبی است و شما مردم همزمان در حال جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، روانی، فضای مجازی و دیگر زمینه‌ها و زوایا با دشمن هستید.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “رودبار ما“، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واقع سالروز پیروزی اراده الهی بر اراده شیطان است.

وی ادامه داد: در این پیروزی که نه ‌فقط پیروزی ملت ایران در بیست‌ و دوم بهمن سال پنجاه و هفت، روز پیروزی همه انسان‌های حق طلب و عدالت‌خواهی است که در طول تاریخ برای حاکمیت دین قرآن در تلاش بودند.

امام جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: قدرتی که در پرتو انقلاب اسلامی نصیب ایران شد با تمام قدرت‌های عالم متفاوت است.

حجت‌الاسلام افشارمنش به مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: ایمان و خداباوری، آموزه‌های دینی، مردم متعهد، رهبر معظم انقلاب، قدرت وحدت، توانایی ملت در علم فناوری از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های نطام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز بر کسی پوشیده نیست که آن‌چه از بصیرت آفرینی مقاومت و ایستادگی در نظام وجود دارد به برکت هدایت‌های پیامبرگونه دیروز امام رحمت‌الله علیه و امروز مقام معظم رهبری است.

امام جمعه رودبار جنوب گفت:جنگ روایت‌ها از مهم‌ترین ترفندهای امروز دشمن است و به بیان رهبر معظم انقلاب، اگر شما حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان انقلاب‌تان را روایت نکنید دشمن هرجور خودش بخواهد روایت می‌کند.

امام جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: امروز حیله دشمن تحمیل جنگ ترکیبی است و شما مردم همزمان در حال جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، روانی، فضای مجازی و دیگر زمینه‌ها و زوایا با دشمن هستید.

وی به پرتاب موفق آمیز چهار ماهواره در فاصله دو هفته از ۳۰ دی تا هشت بهمن و تقارن آن با ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: این موفقیت، دوستان را نسبت‌ به آینده روشن انقلاب اسلامی و جریان مقاومت امیدوار و دشمنان را بیش‌ از پیش عصیان و سرخورده خواهد کرد.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: پیشرفت ملت ایران در عرصه هوافضا، در عرصه علوم و فنون و تکنولوژی و نانو، در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به مردم، علوم پزشکی و دانش و فناوری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی