کد خبر : 1918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 7:32

طی گفتگو با مسئولان رودبار جنوب عنوان شد:

 رژیم صهیونیستی با نسل کشی دنبال ترمیم آبروی بر باد رفته خود است

 رژیم صهیونیستی با نسل کشی دنبال ترمیم آبروی بر باد رفته خود است
فرماندار رودبار جنوب گفت: رژیم صهیونیستی با نسل کشی دنبال ترمیم آبروی بر باد رفته خود است.

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن محکوم کردن جنایت رژیم  کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان  المعمدانی غزه گفت: این اقدام صهیونیستی‌ها  نسل‌کشی و جنایت جنگی است و این وحشی‌گری  چهره جعلی و غاصب رژیم صهیونیستی را نمایان‌تر  از گذشته کرده‌است.

فرماندار رودبار جنوب تصریح کرد: امروز  چهره مخوف و زشت رژیم کودک‌کش اسرائیل  نمایان‌تر از گذشته شده است و رژیمی که ظلم و  جنایت را از حد گذرانده و به نسل‌کشی و قتل‌عام  مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه روی آورده است و این با نسل کشی دنبال ترمیم آبروی بر باد رفته خود است.

وی خاطر نشان کرد:  اقدام جنایت‌ کارانه و قتل‌ عام  کودکان و زنان بی‌دفاع  و  مجروحینی که برای مداوا  به بیمارستان  پناه  آورده و بستری بودند، قلب هر انسانی در جهان را با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد و نشان می‌دهد که این رژیم بویی از انسانیت نبرده و روز به روز بر وحشی‌گری خود می‌افزاید.

فرماندار رودبار جنوب عنوان کرد: امید است با  وحدت  جهان اسلام و آزادگان ثانیه شمار نابودی این رژیم جعلی و جنایتکار آغاز شود.

هیمنه پوشالی رژیم کوک کش با عملیات طوفان‌الاقصی بر باد رفت

علی روهنده رئیس هلال احمر رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: مشت آهنین فلسطین و گروه‌های مقاومت در عملیات طوفان الاقصی، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده  و سستی لانۀ سست تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین  این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.

وی ادامه داد: این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن در رو، به پایان رسیده  و اگر از اسرائیل کوچک‌ترین  غلطی سربزند، تل آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

علی روهنده خاطر نشان کرد: حال که دشمن صهیونیستی شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی  در میدان نبردخورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم کنند.

محو رژیم غاصب صهیونیستی با انزجار جهانی زودتر از ۲۵ سال به سرانجام رسید

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سر رشته داریان معاون تهذیب و استاد حوزه علمیه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اینک استکبار جهانی و صهیونیسم کودک‌کش، که سال‌ها است با اقدامات جنایتکارانه و منافقانه به حیات نامشروع خود ادامه می‌دهد، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان در پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند و در اقدامی شرم‌آور، بیمارستان المعمدانی در غزه مظلوم را مورد حمله مذبوحانه خود قرار دادند که موجب شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردان و زنان و کودکانی شد که به آنجا پناه آورده بودند.

معاون تهذیب و استاد حوزه علمیه رودبار جنوب عنوان کرد: بی‌شک در پی عملیات قهرمانانه مجاهدان فلسطینی در عمق اراضی اشغالی که به منطور باز پس گیری سرزمین مادری شان پس از ۷۵ سال اشغال انجام گرفته است، اقدامی دیر هنگام، اما شجاعانه، بجا و قابل حمایت است.

وی گفت: اینک که رژیم جانی و کودک کش صهیونیستی حمایت استکبار آمریکا و انگلیس خبیث جنایت قتل عام بی‌گناهان، بیماران، پناه جویان، زنان و کودکان فلسطینی را بهانه و دستاویز نادرست محاسباتی قرار دادند در واقع زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم تا نابودی و محو رژیم غاصب با انزجار جهانی زودتر از ۲۵ سال به سرانجام رسد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی