کد خبر : 2159
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 - 12:06

امام جمعه رودبار جنوب:

بسیج یادگار امام راحل و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

بسیج یادگار امام راحل و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: بسیج یادگار امام راحل و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگا رودبار ما، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام علی علیه‌السلام اظهار کرد: کسی که ستم کند ستمش او را نابود خواهد کرد و این وعده الهی است که  خون کودکان فلسطینی رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

 

امام جمعه رودبار جنوب در ادامه افزود: رژیم سفاک و جلاد صهیونیستی در خط مقدم جنایات علیه مردم فلسطین است و توان درگیری طولانی مدت را ندارد و در این جنایت دست آمریکا و انگلیس به خون کودکان بیماران و زنان مظلوم غزه آلوده است.

 

وی با بیان اینکه فشار افکار عمومی کار را برای صهیونیست‌ها خیلی سخت کرده است، گفت:  طرح آتش بس چندروزه درواقع یک نوع خیمه شب‌بازی برای فریب و کاستن خشم افکار عمومی است.

 

افشار‌منش عنوان کرد: حمله به بیمارستان الشفاء چیزی جز شکست اطلاعاتی و رسوایی برای رژیم صهیونیستی نداشت.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج خاطر نشان کرد: بسیج یکی از یادگاری‌های گران‌سنگ حضرت امام (ره) است.

 

وی اظهار کرد: بسیج در همه صحنه‌ها حضور دارد و بسیجی که بصیرت ندارد هرچند نامش بسیجی است ولی در اردوگاه دشمن خدمت می‌کنند.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه بسیجی با افتخار به استقبال شهادت می‌رود، گفت:  بسیجیان یاران فداکار سیدالشهدا هستند و ولایت‌مداری بارزترین شاخصه بسیجیان است.

 

وی تصریح کرد:  اولین تصویری که دورنمای یک انتخابات پرشور را در ذهن مردم ترسیم می‌کنند رقم داوطلبانی است که برای رقابت ثبت‌نام می‌کنند با این معیار انتخابات عادی صاحب یک نصاب چشمگیر است تعداد داوطلبان این دوره بالاترین عدد در بین تمام ادوار انتخابات مجلس است و این یعنی ایران قوی با مشارکت بالای مردم رقم می‌خورد.

 

خطیب جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت از ارکان یک انتخابات مطلوب از نظر مقام معظم رهبری است که متولیان امر باید به آن توجه داشته باشند.

 

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی