کد خبر : 2052
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 12:11

صدایی که مخابره شد؛

آرمان ما آزادی قدس است

آرمان ما آزادی قدس است
۱۳ آبان امسال، مثل سال‌های گذشته، دانش‌آموزان شهرستان رودبار جنوب به میدان آمدند تا راه بگویند، همچنان پایبند انقلاب هستند و آرمانشان آزادی قدس است.

 

به گزارش رودبار ما، ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از تمامی این سال‌ها و با رنگ و بویی دیگر در رودبار جنوب و بخش هلیل دشت برگزار شد. پیر و جوان، دختر و پسر از همه اقشار با هر سلیقه و تفکری به میدان آمده بودند و با مشتانی گره کرده خشم و انزجار خود را از جنایت‌های آمریکا و رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل نشان دادند.

 

سیزدهم آبان امسال انبوه جمعیت در مسیرها مشخص و تعیین شده با پلاکارد و بنرهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، حضور یافتند، البته زیبایی این راهپیمایی در حضور جوانانی از جنس دانش‌آموز بود که همه نسل جدید انقلاب را شکل می‌دهند.

 

پرچم سه رنگ کشورمان و پرچم فلسطین نیز با زیبایی تمام و به تعداد زیاد در دستان راهپیمایان به اهتزاز در آمده بود تا چشم دشمنان این مرز و بوم را کور کند؛ شرکت کنندگان همچنین تصاویر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در دست داشتند.

 

این مراسم از ساعت هشت صبح روز شنبه از مقابل بسیج ابوذر آغاز شد و تا سه راهی بانک ملی ادامه داشت، ۱۳ آبان متفاوتی را رقم زد. مردم به خصوص دانش آموزان دهه هشتادی با شعارهای کوبنده خود بار دیگر جنایات استکبار جهانی را محکوم کردند.

 

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رودبار جنوب، در حاشیه این مراسم به خبرنگار رودبار ما گفت: امروز سالگرد سه رخداد مهم از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران در ۱۳ آبان ۵۷ به دست دژخیمان شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایت‌کار که امام آن را انقلاب دوم نامیدند، است.

 

حاجب افزود: امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲، متأثر از جنایت‌های صهیونیست‌های کودک‌کش در غزه قهرمان و مظلوم است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: ضربه‌ای که طوفان الاقصی بر پیکر عنکبوتی رژیم صهیونیستی وارد کرد غیر قابل ترمیم است.

 

حاجب با بیان اینکه آنچه امروز جهان اسلام نیاز دارد اتحاد است، گفت: اگر در بین دوئل اسلامی وحدت بود کودکان فلسطینی اینگونه پر پر نمی‌شدند.

 

وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها مظلومانه ولی قهرمانانه دارند شهید می‌شوند، اظهار کرد: کشورهای که دم از اسلام می‌زنند باید به میدان مبارزه با استکبار جهانی بپیوندند.

 

وی با بیان اینکه امروز جنگ تمدن نوین اسلامی به رهبری انقلاب اسلامی ایران و تمدن غربی به سرکردگی آمریکا است، افزود: امروز غزه تجلی نبرد تمدن نوین اسلامی بر تمدن غربی است.

 

اسرائیل غاصب از صفحه روزگار محو خواهد شد

 

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در حاشیه راهپیمایی همبستگی با مردم فلسطین در رودبار جنوب، گفت: حمایت مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین تا محو کامل اسرائیل ادامه دارد و امروز با حضور و مشارکت مردم استان مرکزی در این مسیر حماسه‌ای دیگری خلق شد.

 

پرورش تأکید کرد: ملت فلسطین باید به مرزهای جغرافیایی قبل خود برگردند و غده سرطانی اسرائیل برای همیشه محو شود.

 

وی ادامه داد: ۱۳ آبان روزی پر افتخار در تاریخ ایران اسلامی در جدال با ظلم و استکبارستیزی است روز استواری ملت در مقابل ترفند استکبار جهانی بوده و جوانان انقلابی این سرزمین راهی را که گذشتگان ولایت‌مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کردند را با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد.

 

فرماندار رودبار جنوب بیان کرد: مردم ایران در این راه استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه خروشان خویش قرار خواهند داد.

 

حضور در میدان تا نابودی استکبار ادامه دارد

 

زینب نادری فرزند شهید علی نادری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان به خبرنگار رودبار ما گفت: ما دانش‌ آموزان تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به میدان خواهیم آمد.

 

وی افزود: ما دانش آموزان امروز در خیابان‌ها جمع شدیم تا به فلسطینیان بگوییم آرمان ما آزادی قدس است و ما جان فدایی رسیدن به آن آرمان هستیم.

 

انتهای خبر/پورحیدر

رودبارجنوب

اقتصادی