کد خبر : 1933
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 10:31

در جلسه برنامه‌ریزی هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان شد:

استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم از مهم‌ترین پیام‌های انقلاب اسلامی است

استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم از مهم‌ترین پیام‌های انقلاب اسلامی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب گفت: استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم از مهم‌ترین پیام‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، جلسه شورای آموزش و پرورش رودبارجنوب با حضور رئیس شورای آموزش وپرورش و فرماندار شهرستان، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش وپرورش، معاون سیاسی فرمانداری، جانشین فرماندهی انتظامی و روسای ادارات دیگر با موضوع (برنامه ریزی‌های گرامیداشت ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش آموزی) تشکیل شد.

 
در ابتدای این جلسه علی پرورش فرماندار شهرستان رودبارجنوب، ضمن محکوم کردن حوادث تلخ شهادت مردم بی‌گناه غزه وگرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت‌: ۱۳ آبان روز ملی استکبار جهانی روز نماد وحدت و همبستگی در قبال استکبار است‌ و تمام مردم در ایجاد عظمت روز ۱۳آبان شریک هستند چراکه این روز به‌عنوان روز همبستگی و یک‌صدایی ملت ایران در قبال امریکا و اسرائیل جنایت‌کار است.

وی ادامه داد: این روز برای نظام تعلیم و تربیت یک فرصت تربیتی فوق‌العاده ممتاز و بی‌بدیل برای ارتقای بصیرت و آگاهی دانش آموزان در حوزه اجتماعی و سیاسی است.
 
فرماندار رودبار جنوب خواستار شد: مسئولان جهت باشکوه برگزار شدن حماسه ۱۳ آبان در شهرستان همیاری کنند تا مردم بتوانند به راحتی در این حماسه شرکت کنند.
 
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام افشار منش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، از اقشار مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد. 
 
وی همچنین با نظر حاضرین زمان و مکان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان را ساعت ۸:۳۰ صبح شنبه از حوزه بسیج ابوذر تا بانک ملی مشخص کردند. وهمچنین زمان برگزاری تجمع استکبارستیزی به مناسبت روز بسیج دانش آموزی را دوشنبه ۷:۳۰صبح در خیابان هنرستان رضوان برگزار خواهد شد.
 
اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبار جنوب نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبانماه از بسیجیان و همه اقشار مردم جهت شرکت در مراسم ۱۳‌ آبان دعوت کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب مهم‌ترین پیام‌های انقلاب اسلامی را استکبارستیزی و مبارزه با ظلم دانست و افزود: در این هفته به صورت ویژه مسئولین در صبح‌گاه مدارس حضور و مسائل مهم را تبیین کنند.
 
در ادامه مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب ضمن گرامی داشتن هفته بسج دانش آموزی و روز دانش آموز گفت: هدف ما این است که برنامه‌های ۱۳ آبان را از یک هفته زودتر در داخل مدارس داشته باشیم و کارها را به وسیله خود دانش‌آموزان پیش ببریم، اگر دانش آموزان را مستقیم وارد عرصه کنیم، شور و نشاط بیشتری را خواهیم داشت.
 
وی دانش آموزان را پرچم‌دار مبارزه با استکبار و جوانان و نوجوانان را ادامه دهندگان مسیر استکبارستیزی دانست و تاکید کرد: کار بزرگی که شهید فهمیده و دانشجویان راه امام انجام دادند، باید ادامه یابد.
 
بهرامی ادامه داد: مراسم روز ۱۳آبان از منظر سیاسی، اجتماعی، عبادی و تربیتی از مهم‌ترین مراسم‌های آموزش‌وپرورش است.
 
مدیر آموزش وپرورش در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اعلام کرد: برنامه ریزی‌های لازم جهت حضور مسئولان صورت گرفته است و دانش آموزان می‌توانند باحضور در مدارس و با هماهنگی با معاون پرورشی مدرسه به جمع راهپمایان بپیونند.
 
قابل ذکر است، در ادامه روسای ادارات نکته نظرات خود را اعلام کردند و این جلسه با مصوباتی به پایان رسید.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی