کد خبر : 1913
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 11:54

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب:

هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج، تحقق فرمایشات رهبری است

هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج، تحقق فرمایشات رهبری است
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب گفت: هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج، تحقق فرمایشات رهبری است.

به گزارش رودبار ما، مجمع سالانه بسیجیان شهرستان رودبار جنوب قبل از ظهر امروز با حضور امان الله بامری  جانشین فرمانده سپاه در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه ثارالله، امام جمعه، فرماندار،  جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب،  معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسئولین ادارات و بسیجیان شهرستان رودبار جنوب در  محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در این جلسه با بیان اینکه هدف از تشکیل مجمع عالی بسیج حل مشکلات و مطالبات مردمی است، اظهار کرد: در این نشست‌ها و جلسات مطالبات مردمی شهرستان رودبار جنوب در قالب مصوبه‌های مجمع به رده‌های مربوطه استانی ارسال و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید کارگروه‌های تخصصی این مجمع مشکلات مردم را جمع آوری و در این نشست‌ها بیان کنند، تصریح کرد: انقلاب شکو‌ه‌مند ایران اسلامی مردم محور است و باید حفظ و حتی پیشرفت آن نیز بر این اساس باشد و مردم خودشان در آن دخیل باشند.

دژکام با بیان اینکه یکی از ارکان انقلاب اسلامی، بسیج مردمی است، گفت: هر فردی که در هر مسئولیتی است باید جهت اجرایی شدن فرمایشات رهبر انقلاب در بٌعد اقتصادی و تحقق اقتصادمقاومتی سعی و تلاش کند.

وی حمایت از تولیدات ایرانی و داخلی را برای تحقق اقتصادمقاومتی ضروری دانست و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف مجمع عالی بسیج تحقق فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به جامعه اسلامی با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های نخبگان شهرستان رودبار جنوب است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب خاطرنشان کرد: یکی از مراحل پنجگانه انقلاب اسلامی رسیدن به جامع اسلامی است و تشکیل مجامع بسیج گامی جهت تحقق این مرحله از تشکیل انقلاب است.

وی تصریح کرد: مجمع بسیج اتاق فکری با حضور نخبگان و متخصصین بسیجی فعال در همه زمینه‌ها است و مدیران نظام با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در راستای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده می‌کنند.

بامری دیدگاه رهبرمعظم انقلاب را در رابطه با کارگروه‌های تخصصی اقشار بیان کردند و همچنین کارگروه‌ها به بیان عملکرد سالانه خود پرداختند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از کارگروه‌های فعال بسیج شهرستان تقدیر شد.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی