کد خبر : 1849
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 17:31

همزمان با سراسر کشور؛

رودبارجنوب برای نابودی جرثومه فساد به پا خاست

رودبارجنوب برای نابودی جرثومه فساد به پا خاست
همزمان با سراسر کشور مردم رودبار جنوب برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نابودی جرثومه فساد و رژیم کودک‌کشور به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار رودبار ما، زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانـۀ  اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این  غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.


این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشم‌گیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و  حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.


مشت آهنین فلسطین و گروه های مقاومت، نشان از تغییر شعار نیل تا فرات اسرائیل غاصب و تبدیل آن به راهبرد عملیاتی بحر تا نهر شده  و سستی لانۀ سست تر از عنکبوت و شکستن هیمنۀ پوشالی و دروغین  این رژیم سفاک کودک‌کش را بیش از پیش آشکار ساخت.

این عملیات پیش‌دستانه و ابتکاری، به وضوح ثابت کرد؛ دوران بزن در رو، به پایان رسیده  و اگر از اسرائیل کوچک‌ترین  غلطی سربزند، تل آویو و حیفا توسط جبهۀ بزرگ مقاومت اسلامی مستقر در منطقه با خاک یکسان خواهد شد.

مردم همیشه در صحنه دیار نخل و آفتاب برای محکومیت جنایات‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن در راهپیمایی منسجم بعد از نماز جمعـه این هفته  شرکت کردند.

مردم رودبار جنوب اعم از پیر و جوان، زن و کودک برای حمایت از کودکان و مردمان بی‌دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

بعد از اقامه نماز جمعه ۲۱ مهرماه همه آمدند و به خیل عظیم دریای خروشان حمایت از قدس در شهرستان رودبار جنوب پیوستند اما حضور کوچک‌ترها یا همان دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها جلوه خاص و نابی از این صحنه‌های شکوه حضور به حساب می‌آیند.

آن‌ها که قلب‌هایشان چون آینه صاف و پاک است آمدند تا حامی فرزندان قدس باشد و بگویند که ما هم با مشت‌های گره کرده هم‌چون قلوه سنگ‌هایی که شما به سوی دشمن هدف می‌گیرید ما هم قلب دشمن اسلام و قبله‌گاه اول مسلمین جهان را نشانه گرفته‌ایم امید که این تیرها به هدف بخورد قدس آزاد شود.

نوجوانان استکبار ستیز دهه هشتادی‌ رودبار جنوب امروز پیشتاز و پیشگام حضور در راهپیمایی شدند تا فریاد حمایت از همکلاسی‌های مظلوم فلسطینی را سردهند.

تماشای کودکانی که با والدین خود به راهپیمایی آمده بودند لطف دیگری داشت. بسیاری از کودکان با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی آمده بودند.

افراد سال خورده نیز برخی با صلابت و برخی با مشقت، خود را هم‌گام با جمعیت کرده و اهتمام خود به دفاع از تمامیت ارضی فلسطین را با حضورشان نشان می‌دادند.

در میان همه اقشار اما حضور قشر جوان و دانشجو جالب توجه است. قشری که برخی مدعی فاصله گرفتن آنان از آرمان های انقلاب اسلامی درباره قدس شریف هستند. حال آن که این حضور صریحا مبطل این ادعا است.

شایان ذکر است که ضربه‌های تاکتیکی مردم فلسطین در عملیات موسوم به “طوفان الاقصی” به شهرک نشینان صهیونیست موجب خرسندی راهپیمایان بود و در نظر بسیاری از ایشان مهر تاییدی بر روند رو به افول رژیم غاصب کوک‌کش است.

دهه هشتادی‌های رودباری با در دست گرفتن پرچم ایران اسلامی و عکس‌هایی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آمدند تا بگویند که پرچم دفاع از مظلوم همیشه در اهتراز است.

امیر دانش آموز کلاس هفتم جلوی صف راهپیمایی حضور دارد و به همراه دوست خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست دارد، گفت: امروز به اتفاق دوستان و همکلاسی‌هایم به راهپیمایی آمدیم تا به هم‌سن و سال‌هایم در فلسطین بگوییم که ما دانش آموزان ایرانی همیشه حامی آن‌ها هستیم.

نوجوان دیگری که با لباس رزمی برای شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی آمده بود، گفت: گنبد آهنین رژیم کودک‌کش همانند تار عنکبوت در طوفان‌الاقصی فرو ریخت و امروز آمدم تا بگویم کودکان فلسطینی تنها نیستند و اگر لازم باشد برای دفاع از کودکان هم‌سن خود به فلسطین خواهم رفت.

حضور دانشجویان و قشرهای مختلف فرهنگی نیز هم‌پای سایر اقشار برای حضور در راهپیمایی مناطق مختلف رودبار جنوب پررنگ و چشم‌گیر بود.

معصومه بانوی خانه‌دار رودباری حاضر در راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار رودبار ما با اظهار اینکه به همراه اعضای خانواده در این مراسم شرکت کردیم، گفت: کودکان فلسطینی مثل بچه‌های خودم هستند و اگر امروز ما برای دفاع از آن‌ها به میدان نیایم و از مظلوم دفاع نکنیم ظلم بزرگی است و عاقبت آه مادران فلسطینی رژیم کوک‌کش را نابود خواهد کرد.

زینب غلامپور که از فرهنگیان شهرستان رودبار جنوب است، نیز با بیان اینکه امروز هر انسان آزاداندیشی شعار مرگ براسرائیل سر می‌دهد، افزود: برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و اینکه حضورمان یک تکلیف دینی و انسانی است در این مراسم حاضر شدیم تا از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه نابودی رژیم کودک‌کش نزدیک است، افزود: قطعاً حضور باشکوه ملت ایران می‌تواند سبب ایجاد روحیه برای ملت مظلوم فلسطین شود.

انتهای خبر/پورحیدر

برچسب ها :

ناموجود

رودبارجنوب

اقتصادی